ListarTFM: Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació por tema "Redes Sociales"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
Editoriales independientes: nuevas formas de comunicar libros
Universitat Jaume I (2017-10-26)This thesis is an introductory study of independent publishing panorama in Spain from the point of view of editorial marketing. It describes the evolution of marketing strategies at the independent publishing companies ... -
Plan de comunicación EuroFUE-UJI: estrategia para la comunicación digital
Universitat Jaume I (2020-07-13)The main objectives of the European and International Projects Office of the Fundación Universitat Jaume I-Empresa (EuroFUE.UJI) are the University Jaume I of Castelló approach to Europe in order to develop international ... -
El uso de Twitter por parte de los actores políticos y sociales durante las manifestaciones de octubre de 2019 en Ecuador
Universitat Jaume I (2020-09-15)Social networks have become one of the main spaces to interact and create communities in the field of political communication. In this field, one of the most relevant platforms is Twitter, becoming a virtual ...