Listar TFM: Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació por idioma "cat"
Mostrando ítems 1-10 de 10
-
Agència de Comunicació on-line“Ping Pong Marketing”.
Universitat Jaume I (2017-09-22)This document proposes the launch of a communications agency specialized in one of the most pushing and demanded areas: the social media content management. The companies investment in advertising on Internet is growing ... -
Alteritat i campanyes negatives a Twitter. Anàlisi dels perfils de PP, Ciudadanos i Vox a les eleccions a les Corts Valencianes de 2019.
Universitat Jaume I (2019-07-26)The present research studies the othering of the Valencianist or Valencian nationalist forces such as the coalition Compromís and the Partit Socialista del País Valencià on Twitter by the three opposition parties that ... -
Anàlisi de la gestió de comunicació en temps de COVID-19: el cas de Caixa Ontinyent.
Universitat Jaume I (2020-07-14)In March 2020 there was a global crisis due to covid-19, an infectious disease that mainly affects the respiratory system and is also contagious. At first, it seemed that it would not affect much of the Spanish territory, ... -
L'impacte de les xarxes socials en la gestió de la comunicació de crisis : el cas del Rototom
Universitat Jaume I (2016-11-10)Un dels principals problemes als que s'ha d'enfrentar un director de comunicació és el de gestionar una crisi. En aquestos casos, la imatge i la reputació de l'empresa són els valors a protegir quan ens aborda una crisi. ... -
El periodista-autor als vídeos dels cibermitjans espanyols : els casos de elmundo.es, elpais.com i lasprovincias.es
Universitat Jaume I (2015)La marca d’autor és el segell d’identitat dels vídeos de producció pròpia publicats en els cibermitjans espanyols. El periodista determina la manera en què el contingut arriba a l’usuari i es diferencia de la resta de ... -
Pla d'empresa per a ESCRIBOTUVIDA.COM. Creació d’una empresa
Universitat Jaume I (2015-06-29)Aquest Treball Final de Màster (TFM) tracta sobre la creació d’una empresa i sobre la realització d’un producte comunicatiu com és un pla de comunicació. La idea d’aquest treball ha sorgit de la realització d’un estudi per ... -
RAYOSPECTIVA, reinterpretant Man Ray
Universitat Jaume I (2014)Exposició-instal·lació interactiva que mostra la vida i obra de l’autor nordamericà Emmanuel Radnitzky, popularment conegut com Man Ray, de forma retrospectiva i reinterpretativa, amb conceptes personals i empàtics d’unió ... -
Recordes quan …? Refotografies d’Otos
Universitat Jaume I (2019-09-20)Amb aquest treball es pretén demostrar com la tècnica de la refotografia pot servir de ferramenta per estudiar les conseqüències del pas del temps en un espai físic. En primer lloc s’estudiarà la pròpia refotografia com ... -
Tipus d’enquadrament i ús de les fonts periodístiques durant la campanya catalana del 27S
Universitat Jaume I (2016-09-16)Esta investigació pretén extreure conclusions sobre quines diferències existeixen a l’hora de tractar un tema polític en la premsa escrita, concretament la campanya electoral de Catalunya al Setembre de 2015 pel que fa a ...