Listar COM_Articles por autoría "dd58e5c8-ed57-4d33-ae36-a5800f6e7398"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
Imaginarios culturales en la publicidad internacional: Cannes 1998-2002
Gámez Fuentes, María José; González Moreno, Lilia Gabriela; Rivas Machota, Ana María Universitat Jaume I. Departament d’Estudis Anglesos i Departament de Llengues i Cultures Europees (2004) -
La influencia de los públicos en la estrategia de comunicación: Campañas de comunicación del sector cerámico 2004
Rivas Machota, Ana María; Benlloch Osuna, María Teresa Universitat Jaume I (2004) -
La construcció de la igualtat a través dels mitjans de comunicació: aproximacions per a un desenvolupament pedagògic
Gámez Fuentes, María José; Rivas Machota, Ana María Diputació de València. Centre de Recursos i Educación Contínua (2009)En el marc de l’educació des de la perspectiva de gènere el present text aborda la construcció social del gènere en relats populars i mediàtics com un factor imprescindible que s’ha de tenir en compte en l’aprenentatge de ...