Listar COM_Articles por autoría "cf0438f8-3a06-4e98-9ab6-399c3c2e70f4"
Mostrando ítems 1-4 de 4
-
La comunicación de las ONGD: la lenta erosión del enfoque caritativo dominante
Iranzo, Amador Universidad del Rosario (2017)The NGDOs sector is subjected for years to an intense debate about the way they work. One of the most widespread criticisms is that these organizations, especially the larger ones, use a communication style that favors a ... -
La eficacia cultural de la comunicación de las ONGD: los discursos de los movimientos sociales actuales como revisión
Nos-Aldás, Eloísa; Iranzo, Amador; Farné, Alessandra © 2013. Universidad Complutense de Madrid (2012)Los movimientos sociales actuales han mostrado dinámicas comunicativas que pueden servir como referente para el desarrollo de una eficacia cultural en la comunicación de las ONGD. Esta eficacia se refiere a la responsabilidad ... -
Herramientas de comunicación para el tercer sector: el uso de las redes sociales por las ONGD catalanas
Iranzo, Amador; Farné, Alessandra Universidad de Cádiz (2014-12)Social media are already a communication tool used by any type of organization. This paper focuses on the communication of the Catalan non-governmental development organizations (NGDOs) in two of the most widely used ... -
Occupy Movements in the Media
Iranzo, Amador; Farné, Alessandra Taylor & Francis (2013)In this century, the year 2011 will be remembered as a historical landmark for mass demonstrations for social change. Starting with the so-called Arab Spring in Tunisia, Egypt and Libya, followed by the 15M Indignant ...