How wine tourism affects brand loyalty: a TripAdvisor review analysis in the case of the Ribera del Duero
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/172998
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
How wine tourism affects brand loyalty: a TripAdvisor review analysis in the case of the Ribera del DueroAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Chiva, Ricardo; Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingData de publicació
2023-10-18Editor
Universitat Jaume IParaules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Direcció d'Empreses / Master in Management. Codi: SRO011. Curs 2022-2023
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess