La biblioteca d’aula com a recurs en segon cicle d’Educació Infantil
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La biblioteca d’aula com a recurs en segon cicle d’Educació InfantilAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Beltrán Zaragozá, Andreu; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2020-06-12Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest document tracta de la importància de la biblioteca d’aula, especialment en el segon
cicle d’educació infantil ja que, aquest espai de qualitat està dissenyat per a què es produeixin
interaccions en l’entorn ... [+]
Aquest document tracta de la importància de la biblioteca d’aula, especialment en el segon
cicle d’educació infantil ja que, aquest espai de qualitat està dissenyat per a què es produeixin
interaccions en l’entorn educatiu, considerant que potencia la imaginació, la creativitat i
l’autonomia dels xiquets/es.
El punt de partida inicial ha sigut escollir tres objectius principals, els quals es
desenvolupen al llarg del treball on, els arguments correctament justificats amb l’opinió d’autors i
referents bibliogràfics que són mencionats posteriorment, s’exposen els motius pels quals es fa
imprescindible apropar la biblioteca d’aula a tots els xiquets/es. Posteriorment, s’ha realitzat una
síntesi literària sobre com s’ha d’estructurar aquest espai. A més, s’ha reflexionat sobre les
qüestions principals, les quals són: què és, per a què serveix i com s’utilitza aquest recurs. Per
tant, la idea clau d’aquest treball de fi de grau, ha sigut sintetitzar les aportacions de diferents
autors de forma sistemàtica per a l’organització, dinamització i funcionament de les biblioteques
d’aula en els centres d'educació infantil. [-]
This document deals with the importance of the classroom library, especially in the second
cycle of childhood education since, this quality space is designed for interactions to occur in the
educational environment, ... [+]
This document deals with the importance of the classroom library, especially in the second
cycle of childhood education since, this quality space is designed for interactions to occur in the
educational environment, whereas it encourages the imagination, creativity and autonomy of
children.
The initial starting point has been chosen three main objectives which are developed
throughout the work where the arguments correctly justified with the opinion of the authors and
bibliographic references which are mentioned later, explain the reasons why it becomes essentially
bring the classroom library for all children. Subsequently, a literary synthesis has been carried out
on how this space has to be structured. Furthermore, the main questions have been reflected on,
which are: what is it, what is for and how is this resource used. Therefore, the main idea of the end
of degree work has been to synthesize the contributions from different authors in a systematic way
for the organization, revitalization and functioning of the classroom libraries in the childhood
education centres. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | Bachelor's Degree in Preschool Education | Biblioteca d’aula | Literatura infantil | Educació Infantil | Recurs Educatiu | Classroom Library | Children's Literature | Children's Education | Educational Resources
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Aparece en las colecciones
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autoría o Palabra clave.
-
El cuento, el camino para aprender sintiendo
Meseguer Rebollida, Paula Universitat Jaume I (2015)Las personas somos seres que necesitamos vivir en sociedad y expresar sentimientos y emociones tanto intrínsecamente como hacia los demás. Para ser socialmente inteligentes, necesitamos desarrollar sentimientos y emociones, ... -
Análisis comparativo de los indicadores del desarrollo y emocionales en el dibujo de la figura humana en niños y niñas de entre 3 y 6 años : (según Goodnenoug-Harris y Koppitz)
Mor García, Irene Universitat Jaume I (2015)El dibujo de la figura humana es empleado como técnica de evaluación psicológica infantil desde hace algunas épocas. Son muchos los investigadores que han hablado de los indicadores que nos proporciona el DFH. Podemos ... -
Los beneficios del método Willems en Educación Infantil y su uso en la actualidad: una experiencia de investigación-acción
Montalar Mendoza, María Encarnación Universitat Jaume I (2018)La música tiene un papel importante en nuestra sociedad, ya que es capaz de aportarnos una gran cantidad de beneficios positivos a los seres humanos. Es por ello por lo que considero que es fundamental una buena enseñanza ...