Programació didàctica d’Instal·lacions solars fotovoltaiques, de 2n del cicle formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica d’Instal·lacions solars fotovoltaiques, de 2n del cicle formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i AutomàtiquesAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Hernández López, Leonor; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióFecha de publicación
2019-07-23Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball tracta una programació curricular, emmarcada en la Modalitat 3 Planificació i/o
Programació curricular de les tipologies establertes en la normativa general de Treballs de Final
de Màster Universitari ... [+]
Aquest treball tracta una programació curricular, emmarcada en la Modalitat 3 Planificació i/o
Programació curricular de les tipologies establertes en la normativa general de Treballs de Final
de Màster Universitari del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació
Professional i Ensenyament d’Idiomes. Presente la programació d’aula del primer trimestre per
a l’assignatura, d’Instal·lacions Solars Fotovoltaiques, de 2n del cicle formatiu de Grau Mitjà
d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques.
Els principals objectius d’aquest treball són: aplicar els coneixements i experiència adquirits
durant el màster i les pràctiques d’aquest, establir patrons de treball per a posteriors treballs
d’indole similar, introduir mètodes didàctics i estratègies generalment avalats per la literatura
especialitzada.
Preparant aquesta programació didàctica s’han realitzat recerques bibliogràfiques centrades en
temes com: l’exposició magistral, aprenentatge col·laboratiu, ensenyança-aprenentatge de
ciències i tecnologia, l’avaluació, entre altres. Aquestes recerques s’han centrat en estos temes
tant per interès de l’autor com per utilitat per a la professió.
En el desenvolupament de la programació didàctica s’ha tractat d’utilitzar metodologies
contrastades per la literatura, encara que existeix multitud de bibliografia especialitzada en
educació (incloent en educació de les ciències i tecnologia) on manifesten diferents
metodologies contrastades, diferents postures i diferents opinions. Fet que demostra que no
existeix una estratègia didàctica ideal, ni tan sols una estratègia ideal per a cada cas tipus, i
que l’èxit d’una metodologia depèn de molts factors com poden ser: l’entorn físic, l’entorn
social, les característiques de l’alumnat, la ratio, els continguts, la pròpia formació del docent, el
tipus de centre, i en cicles també pot ser rellevant la influencia de la formació anterior dels
alumnes i la edat d’estos, i altres factors no esmentats. Com a resultat en aquesta programació
s’han aplicat diverses metodologies per a que la classe es convertisca en un ambient dinàmic i
plàstic on en cada moment es poden reconduir i ajustar les activitats per a intentar obtindre el
millor dels alumnes en cada moment. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess