Programació Didàctica de 1er curs de Batxillerat en Física i Química
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Programació Didàctica de 1er curs de Batxillerat en Física i QuímicaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Badenes March, José Antonio; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-07-18Editor
Universitat Jaume IResumen
El document que es presenta a continuació, es correspon amb el treball de final
de Màster (TFM), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària
Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i ... [+]
El document que es presenta a continuació, es correspon amb el treball de final
de Màster (TFM), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària
Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes curs
2018/2019, en l'especialitat Ciències Experimentals i Tecnologia. Aquest es
correspon amb la modalitat 3, planificació curricular i té com a objectiu el disseny
d’una programació didàctica corresponent a un trimestre de l’assignatura de Física
i Química de 1r de Batxillerat, basant-se en les directrius de la legislació vigent,
LOMQE.
La programació didàctica consta de 3 unitats, les quals, engloben els 4 primers
blocs de continguts de l'assignatura de Física i Química especificats en el Reial
Decret 1105/2014. La planificació de les activitats engloba diferents metodologies,
adaptant-les al contingut de cada unitat didàctica. Les tasques i activitats de
cadascuna de les unitats es troben especificades de forma breu en el document
principal i d'una forma més concreta en els annexos.
Mitjançant el disseny de les tasques, s'ha intentat apropar a l'estudiant al món de
la recerca científica actual. La metodologia IBL (inquiry-based learning) i el treball
cooperatiu permeten que, a partir d'indagació i el reforç entre companys, els
alumnes puguen construir nou coneixement d'una forma alternativa a la classe
magistral i assolir el paper d'investigadors. Per altra banda, el paper de les TIC en
l'enfocament de la classe invertida és clau, permetent mantenir el seu interés i
motivació en l'assignatura.
Finalment, les diferents tasques programades seran avaluades mitjançant els
instruments, seguint en tot moment els criteris d'avaluació regulats pel Reial
Decret 1105/2014. Les proves d'avaluació ens proporcionaran les evidències
necessàries per a conéixer si els alumnes han assolit les diferents competències
clau. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
Licencia CC-BY-SA
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: