Voler és poder?
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/80807
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Voler és poder?Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Traver-Martí, Joan Andrés; Sales Ciges, Auxiliadora; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura.Fecha de publicación
2019-07-22Editor
Universitat Jaume IResumen
When there’s a will, there’s a way? Is a socio-community action project, in which work with
Roma population is working. This project takes place in Castelló, and more specifically in the
Sant Llorenç neighbourhood ... [+]
When there’s a will, there’s a way? Is a socio-community action project, in which work with
Roma population is working. This project takes place in Castelló, and more specifically in the
Sant Llorenç neighbourhood.
The project’s main objective is to analyse and denounce the barriers found from the
intervention with students of first of high school of the Carles Selma school, intervention
carried out to motivate students to train for study and work. All this is intented to be achieved
through narrative and exposition of the facts, as well as doing a reflexive analysis finally in
order to conclude with the causes and effects that can cause this barriers.
In the results of these work, firstly, a comparison was made between the threats, opportunities,
weaknesses and personal streangths appearing throughtout the trajectory and developement,
Moreover there also been barriers found depending on the type and impact caused. [-]
“VOLER ÉS PODER?” és un projecte d’acció sociocomunitària, en el qual es treballa amb
població gitana. Aquest projecte té lloc a Castelló i, més concretament, al barri Sant Llorenç.
El projecte té com a objectiu ... [+]
“VOLER ÉS PODER?” és un projecte d’acció sociocomunitària, en el qual es treballa amb
població gitana. Aquest projecte té lloc a Castelló i, més concretament, al barri Sant Llorenç.
El projecte té com a objectiu principal analitzar i denunciar les barreres trobades a partir de la
intervenció amb l’alumnat de primer d’ESO (Educació Secundària Obligatòria) del centre
CEIP Carles Selma del barri Sant Llorenç de Castelló. Intervenció duta a terme per a tractar
de motivar a l’alumnat cap a la formació i la vida laboral. Tot açò es pretén aconseguir
mitjançant la narració i exposició dels fets, així com fent una anàlisi reflexiu finalment per tal
de concloure amb les causes i efectes que poden provocar aquestes barreres.
Als resultats d’aquest treball, en primer lloc, s’ha fet una comparació entre les amenaces,
oportunitats, debilitats i fortaleses personals aparegudes durant tota la trajectòria i
desenvolupament. Per altra banda, a més, s’han classificat les barreres trobades segons el
tipus i l’impacte originat. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: