Recomanacions per a l'expressió corporal en un aula de dos anys
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Recomanacions per a l'expressió corporal en un aula de dos anysAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Gil Gómez, Jesús; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-06-18Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball proposa una sèrie de recomanacions per treballar l’Expressió Corporal en un
aula de dos anys. Amb aquest objectiu, s’analitzen les característiques d’aquests i aquestes
alumnes a nivell cognitiu, ... [+]
Aquest treball proposa una sèrie de recomanacions per treballar l’Expressió Corporal en un
aula de dos anys. Amb aquest objectiu, s’analitzen les característiques d’aquests i aquestes
alumnes a nivell cognitiu, social, motor, psicològic i emocional i, una vegada revisades, es fa
una mirada profunda al Decret 37/2008 per tal de veure el que diu la llei sobre els objectius i
continguts d’aquest bloc. Finalment, es combinen aquestes dues fases del treball per donar
pas a les suggerències de com treballar aquesta disciplina en el primer cicle d’Infantil
segons els agrupaments, el temps, els espais i els materials que es poden fer servir.
A l’inici de curs, els nens i nenes són molt immadurs per saber com expressar les seues
emocions amb el seu cos, i és per això que cal treballar durant el curs escolar per tal
d’arribar al màxim de les seus possibilitats. Quant als agrupaments, s'aprecia la dificultat de
socialització de l’infant i l’evolució d’aquest procés durant aquest any de vida. Pel que fa al
temps, es té en compte la capacitat de concentració durant el període d’activitat. Per a
l’espai on realitzar les propostes, es considera la capacitat d’acció de l’alumnat i la
progressió de l’espai que necessiten per a l’expressió corporal tenint en compte les lleis
cèfal-caudal i pròxim-distal. Finalment, per als materials, es tenen en compte els tres factors
esmentats (els agrupaments, el temps i els materials) adaptant-los, segons el moment, per a
cada activitat. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess