Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBellés-Calvera, Lucía
dc.contributor.authorBellés-Fortuño, Begoña
dc.date.accessioned2018-11-26T19:26:31Z
dc.date.available2018-11-26T19:26:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationBellés-Calvera, Lucía; Bellés-Fortuño, Begoña. Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 57-80ca_CA
dc.identifier.issn2013-6455
dc.identifier.issn0214-9141
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177667
dc.description.abstractAl llarg dels anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera o segona llengua, on tant la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com dels Recursos Educatius Oberts (REO) és primordial. Tenint això en compte, aquest estudi té dos objectius. D’una banda, es pretén investigar fins a quin punt els estudiants universitaris matriculats a l’assignatura de Pronunciació i Comprensió de l’ Anglès Oral són capaços de millorar la pronunciació mitjançant l’eina en línia anomenada Voki. D’altra banda, es vol examinar si tenen una actitud positiva cap a la utilització de les TIC per a l’aprenentatge de la pronunciació. Els resultats mostren que les TIC, en aquest cas Voki, té un gran potencial per a estimular l’aprenentatge de la pronunciació anglesa.ca_CA
dc.description.abstractAlong the years English has emerged as a truly global language in our society. This has resulted in a number of methods and approaches used in the field of teaching and learning English as a Foreign or Second Language (EFL/ESL), where both the integration of Information and Communication Technologies (ICTs) and the Open Educational Resources (OERs) are paramount. Bearing this in mind, the objective of the present paper is twofold. On the one hand, to investigate to what extent university students enrolled in the Pronunciation and Understanding of Spoken English module are able to improve their pronunciation through an online tool called Voki. On the other hand, to examine if they have a positive attitude towards the use of ICTs for the learning of pronunciation. Results showed that ICTs, particularly Voki, have the potential to stimulate the learning of English pronunciation.ca_CA
dc.format.extent24 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat de Lleidaca_CA
dc.relation.isPartOfSintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 57-80ca_CA
dc.rightsL'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0 Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.ca_CA
dc.rightsAtribución 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectanglès com a llengua estrangera/segona llenguaca_CA
dc.subjectTICca_CA
dc.subjectpronunciació anglesaca_CA
dc.subjectVokica_CA
dc.subjectenglish as a Foreign/Second Language (EFL/ESL)ca_CA
dc.subjectICTsca_CA
dc.subjectenglish pronunciationca_CA
dc.titleTeaching English pronunciation with OER s: The case of Vokica_CA
dc.title.alternativeL’aprenentatge de la pronúncia anglesa mitjançant REO: El cas de Vokica_CA
dc.title.alternativeTeaching English pronunciation with OERs: The case of Vokica_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.21001/sintagma.2018.30.04
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www.sintagma.udl.cat/esintagma/index.htmlca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0 Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.