Mostrar el registro sencillo del ítem
Teaching English pronunciation with OER s: The case of Voki
dc.contributor.author | Bellés-Calvera, Lucía | |
dc.contributor.author | Bellés-Fortuño, Begoña | |
dc.date.accessioned | 2018-11-26T19:26:31Z | |
dc.date.available | 2018-11-26T19:26:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Bellés-Calvera, Lucía; Bellés-Fortuño, Begoña. Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 57-80 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 2013-6455 | |
dc.identifier.issn | 0214-9141 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177667 | |
dc.description.abstract | Al llarg dels anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera o segona llengua, on tant la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com dels Recursos Educatius Oberts (REO) és primordial. Tenint això en compte, aquest estudi té dos objectius. D’una banda, es pretén investigar fins a quin punt els estudiants universitaris matriculats a l’assignatura de Pronunciació i Comprensió de l’ Anglès Oral són capaços de millorar la pronunciació mitjançant l’eina en línia anomenada Voki. D’altra banda, es vol examinar si tenen una actitud positiva cap a la utilització de les TIC per a l’aprenentatge de la pronunciació. Els resultats mostren que les TIC, en aquest cas Voki, té un gran potencial per a estimular l’aprenentatge de la pronunciació anglesa. | ca_CA |
dc.description.abstract | Along the years English has emerged as a truly global language in our society. This has resulted in a number of methods and approaches used in the field of teaching and learning English as a Foreign or Second Language (EFL/ESL), where both the integration of Information and Communication Technologies (ICTs) and the Open Educational Resources (OERs) are paramount. Bearing this in mind, the objective of the present paper is twofold. On the one hand, to investigate to what extent university students enrolled in the Pronunciation and Understanding of Spoken English module are able to improve their pronunciation through an online tool called Voki. On the other hand, to examine if they have a positive attitude towards the use of ICTs for the learning of pronunciation. Results showed that ICTs, particularly Voki, have the potential to stimulate the learning of English pronunciation. | ca_CA |
dc.format.extent | 24 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | eng | ca_CA |
dc.publisher | Universitat de Lleida | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Sintagma: revista de lingüística, 2018, vol. 30, p. 57-80 | ca_CA |
dc.rights | L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0 Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista. | ca_CA |
dc.rights | Atribución 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | anglès com a llengua estrangera/segona llengua | ca_CA |
dc.subject | TIC | ca_CA |
dc.subject | pronunciació anglesa | ca_CA |
dc.subject | Voki | ca_CA |
dc.subject | english as a Foreign/Second Language (EFL/ESL) | ca_CA |
dc.subject | ICTs | ca_CA |
dc.subject | english pronunciation | ca_CA |
dc.title | Teaching English pronunciation with OER s: The case of Voki | ca_CA |
dc.title.alternative | L’aprenentatge de la pronúncia anglesa mitjançant REO: El cas de Voki | ca_CA |
dc.title.alternative | Teaching English pronunciation with OERs: The case of Voki | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.21001/sintagma.2018.30.04 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
dc.relation.publisherVersion | http://www.sintagma.udl.cat/esintagma/index.html | ca_CA |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
ANG_Articles [318]
-
HIS_Articles [442]
Articles de publicacions periòdiques
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 4.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista.