Aprenentatge basat en projectes: una proposta per a l'ensenyament de llengües en secundària
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/111361
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Aprenentatge basat en projectes: una proposta per a l'ensenyament de llengües en secundàriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Sanz-Gil, Mercedes; Universitat Jaume I. Departament de Filologia i Cultures EuropeesFecha de publicación
2018-06-26Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest treball tractem dos problemes de l'actualitat educativa. Per una banda, la desmotivació de l'alumnat; ja que els estudiants, cada vegada, els sembla més dur i avorrit anar a l'escola. I, per l'altra, la falta ... [+]
En aquest treball tractem dos problemes de l'actualitat educativa. Per una banda, la desmotivació de l'alumnat; ja que els estudiants, cada vegada, els sembla més dur i avorrit anar a l'escola. I, per l'altra, la falta de retenció de coneixements que, en general, predomina entre l'alumnat.
A través d'aquest treball final de màster analitzem l'aprenentatge basat en projectes (ABP) i com aquesta metodologia pot millorar la pràctica educativa. Per a poder-ho dur a terme, partim d'una base teòrica per analitzar l'ABP i, finalment, en presentem dos exemples pràctics des de la matèria de Valencià Llengua i Literatura. Aquests dos projectes d’ABP que proposem des de Valencià segueixen un tractament integrat de llengües (TIL) i un tractament integrat de llengües i continguts (TILC) i estan pensats per a l’alumnat de secundària de 2n i 3r d’ESO respectivament. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SBC042. Curs: 2016/2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: