Mostrar el registro sencillo del ítem
Materials Didàctics: metodologies actives aplicades a Histologia en Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat
dc.contributor.author | Salvador Bertran, Carme | |
dc.contributor.other | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T17:29:32Z | |
dc.date.available | 2018-03-02T17:29:32Z | |
dc.date.issued | 2017-07-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/173171 | |
dc.description | Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs: 2016-2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest document recull el treball fi de màster del Màster Universitari de Formació del Professorat d'ESO, Batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes de la Universitat Jaume I de Castelló, en el curs 2016-17. Es tracta d'un treball destinat a l'elaboració de materials didàctics aplicats al bloc d'histologia de l'assignatura de Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat utilitzant metodologies actives. El que es pretén en aquesta unitat didàctica és que els/les alumnes s'interessen pel món de la histologia, ja que es tracta d'una rama de la biologia que estudia els teixits i les seves estructures cel·lulars així com les transformacions que ocorren en ells, i que gràcies a ella s'han encontrat possibles solucions a una gran diversitat de malalties patològiques. Per aquesta raó, en aquesta unitat didàctica hem proposat una sèrie de materials didàctics utilitzant metodologies actives per fer més interessant el tema i que a més influeixen positivament en el procés d'ensenyament-aprenentatge de l'alumnat, provocant així que l'alumnat siga el protagonista del seu propi aprenentatge fomentant la motivació, l'esforç i la seva implicació. Concretament, s'han elaborat set activitats sobre el bloc d'histologia basades en metodologies actives tals com pràctiques de laboratori, treball cooperatiu, grups d'investigació que s'adapten als diferents nivells i estils d'aprenentatge i on s'avaluaran de manera contínua, formativa i diferenciada i que ens permetran valorar l'aprenentatge de l'alumnat, millorar el procés d'ensenyament-aprenentatge i la pràctica docent. | ca_CA |
dc.format.extent | 83 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | spa | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Materials Didàctics: metodologies actives aplicades a Histologia en Biologia i Geologia de 1r de Batxillerat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809