Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorChordá Rodrigo, Beatriz
dc.contributor.otherFerrer Ripollés, María Montserrat
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-01-31T08:52:11Z
dc.date.available2018-01-31T08:52:11Z
dc.date.issued2017-07-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/172512
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
dc.description.abstractTradicionalment l’aprenentatge de les llengües s’ha centrat en la competència lingüística i ha emprat com a instrument del procés d’ensenyament-aprenentatge el llibre de text. Aquest model d’aprenentatge ha quedat desfasat perquè deixa de banda la competència comunicativa ja que l’alumnat aprèn i coneix el codi lingüístic però no l’usa. Es tracta, doncs, de canviar l’instrument i innovar per tal que l’alumnat aprenga a comunicar-se d’una manera efectiva. Són molts els autors a favor d’una nova metodologia que consisteix en l’aprenentatge mitjançant projectes de treball on la llengua s’aprén des del moment en què es té clar que ha d’haver-hi un procés amb una producció final com a objectiu. Amb aquests projectes, l’aprenentatge de l’alumnat passa de ser passiu a convertir-se en participatiu i cooperatiu. Per tant, la proposta que plantegem és abandonar aquest model teòric amb què es treballa des de ja fa molts anys i canviar-lo per un nou model que afavorisca i avance en la competència comunicativa dels nostres alumnes. Per poder treballar per projectes haurem de saber què són, per què es caracteritzen i quines són les pautes que haurem de seguir per engegar-los amb la finalitat d’obtindre uns resultats finals òptims. L’objectiu d’aquest treball és donar resposta a les preguntes anteriors i posar-ne un exemple pràctic i és per això que en l’annex podrem consultar una seqüència didàctica sobre un tipus de text (la notícia), alternativa als llibres de text, que ens pot servir de model per a realitzar diferents projectes. Observarem com es pot aprendre llengua d’una manera participativa, a través de la realització d’activitats específiques les quals ajudaran els alumnes a construir el seu coneixement lingüístic-comunicatiu, i no aprendre llengua d’una manera teòrica com porta fent-se tota la vida.ca_CA
dc.format.extent41 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectprojectesca_CA
dc.subjectseqüència didàcticaca_CA
dc.subjectinnovarca_CA
dc.subjecttascaca_CA
dc.titleTreballar per projectes com a proposta alternativa als llibres de textca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem