Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarcía Gómez, Beatriz
dc.contributor.otherGarcía Sanz, Ana Jesús
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-10-05T06:55:28Z
dc.date.available2017-10-05T06:55:28Z
dc.date.issued2017-06-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169242
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractThis project is looking for developing ther writing creativity at schools, especially to Primary children. This topic has been worked trough a creative writing workshop. During this workshop, children have been doing several exercises ( as a progressibe method) in order to improve and develop the trust of each child as well as improve their grammar and syntactic skills. The first aim of this workshop has been to let them know how important is their creativity when they write narrative texts and of course, try to shoy them this project as something interesting and never as somethin that be annoying. The results were actually quite positive, but some aspects might be improved for someone in the future anyway. The workshops which spotlight teaching and learning have lots of possibilities in education, leaving the wqy opened to new investigators in order to improve and create new ideas.ca_CA
dc.description.abstractAquest treball centra la seua atenció en desenvolupar la creativitat escrita en l'àmbit escolar, concretament amb alumnes d'Educació Primària. Aquesta qüestió ha sigut treballada mitjançant la proposta didàctica d'un taller d'escriptura creativa. Al llarg d'aquest taller s'han realitzat una sèrie d'activitats treballades de manera progressiva, quant a desenvolupar la confiança de l'alumne a l'hora d'escriure lliurement, així com millorar la normativa gramatical i sintàctica sense adonar-se'n. La principal finalitat d'aquest taller ha sigut en tot moment conscienciar tant als alumnes com als docents de la importància de la creativitat a l'hora de escriure textos narratius. I per suposat que troben aquesta feina com una tasca plaent i no com un deure o obligació, que gaudeixin. Els resultats extrets amb el projecte present, han sigut prou satisfactoris i positius, sempre amb la possibilitat de millora d'alguns aspectes tractats. Els tallers creatius enfocats a l'ensenyament i aprenentatge són un eina que té moltíssimes possibilitats al camp educatiu, deixant el camí obert a la investigació per millorar i aportar noves perspectives i idees.ca_CA
dc.format.extent38 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectCreative writingca_CA
dc.subjectTaleca_CA
dc.subjectIngenuityca_CA
dc.subjectImaginationca_CA
dc.subjectOriginalityca_CA
dc.subjectEscriptura Creativaca_CA
dc.subjectConteca_CA
dc.subjectEnginyca_CA
dc.subjectImaginacióca_CA
dc.subjectOriginalitatca_CA
dc.titleL'escriptura creativa dintre de l'aula "La magia d'escriure"ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem