Mostrar el registro sencillo del ítem
Un món on endinsar-se: (organització de l’espai)
dc.contributor | Porcar Mallén, Núria | |
dc.contributor.author | Valls Sánchez, Rosa | |
dc.date.accessioned | 2016-09-14T07:36:58Z | |
dc.date.available | 2016-09-14T07:36:58Z | |
dc.date.issued | 2016-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/162477 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest Treball de Fi de Grau (TFG), de revisió teòrica, es recopila i s’estructura informació de rellevància publicada per diferents institucions, blocs, revistes i autors/autores sobre els objectius que es proposen a continuació. A més de basar-se també en certs aspectes marcats pel REAL DECRETO 1630/2006, de 29 de diciembre; D.38/2008 de la Llei Orgànica d’Educació (LOE) i el Boletín Oficial del Estado (BOE). L’objectiu principal és “comprovar si l’organització l'aula té un paper important en el procés d'ensenyança-aprenentatge”. Per objectius secundaris, lligats a l’anterior, es troben “donar a conèixer una organització de l’aula d’Infantil: els ambients educatius” i “conèixer l’aprenentatge basat en projectes, a través dels ambients educatius”. A més a més, es troba una proposta d’intervenció on s’explica i clarifica com es podria portar a terme a les aules d’Educació Infantil i també la realitat de les aules que treballen per ambients de l’Escola Eleutèrio Perez de La Vall d’Uixó per poder apropar més als i les lectors-es. Després de tot el recorregut, i de l’avanç gradual que es pot observar d’aquest tema, des d’allò més general al més específic, s’afirma que l’organització de l’aula com tot allò que amb el qual l’alumnat té relació durant la seua estada al col·legi, té una influència directa en la construcció del seu coneixement, partint dels coneixements previs de l’alumnat. D’altra banda s’exposen els objectius secundaris que mostren com els ambients educatius ofereixen moltes oportunitats als i les mestres i l’ alumnat, a més de recolzar i basar-se en un aprenentatge autònom i motivador, mitjançant la metodologia de l’aula “aprenentatge basat en projectes”. | ca_CA |
dc.description.abstract | Along this final project, the theoretical framework is compiled and structured with relevant information published by various institutions, blogs, magazines and authors about the main goals set out below. In addition, it is also based on certain aspects established by D.38/2008 at Llei Orgánica d’Educació (LOE) and Boletín Oficial del Estado (BOE). The principal objective is to “verify whether the classroom organization plays an important role in the learning-teaching process”. Regarding the secondary objectives, totally interconnected with the already mentioned one, the idea of “raising awareness about the organization of infant education: the educational environments” as well as “getting familiarized with the project-based learning, throughout the educational environments” are deeply addressed. Furthermore, it can be found an intervention proposal in which it is explained the way to implement it towards the Infant Education classrooms. Also, the reality detected in the classrooms in Eleuterio Perez from La Vall d’Uixó, which work by means of environments is mentioned in order to get closer to the readers. Having finished the process and provided the gradual development concerning this topic, moving from general to specific considerations, it can be affirmed that the classroom organization as well as the distinct circumstances by which students have direct connections during their stay at school, have a more than obvious influence in their construction of knowledge, on the basis of students’ previous background knowledge. Moreover, the secondary purposes are presented in order to show how the educational environments certainly offer infinite opportunities to the teachers and the students, supporting and relying on an autonomous and motivational learning using the project-based learning methodology inside the classroom. | ca_CA |
dc.format.extent | 33 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Educació | ca_CA |
dc.subject | Educació infantil | ca_CA |
dc.subject | Organització de l’aula | ca_CA |
dc.subject | Ambients educatius | ca_CA |
dc.subject | Innovació educativa | ca_CA |
dc.subject | Educació viva i activa. | ca_CA |
dc.subject | Education | ca_CA |
dc.subject | Infant education | ca_CA |
dc.subject | Classroom organization | ca_CA |
dc.subject | Educational environments | ca_CA |
dc.subject | Innovative education | ca_CA |
dc.subject | Active and lively education | ca_CA |
dc.title | Un món on endinsar-se: (organització de l’espai) | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840