Show simple item record

dc.contributorPinto Tena, Vicente
dc.contributor.authorArnau Coscollano, Berta Laura
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2016-07-27T12:36:44Z
dc.date.available2016-07-27T12:36:44Z
dc.date.issued2016-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/161988
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEl TDAH és un trastorn envers el que s'ha generat molta polèmica. Es porta estudiant des del segle XVIII, i la seva diagnosi i la informació que es té sobre el trastorn han anat augmentant fins al dia d'avui. Hi ha persones que pensen que no és més que una invenció de les empreses farmacèutiques per a fer diners, i hi ha qui pensa que es tracta d'un trastorn greu que s'ha de tractar de forma competent. En aquest treball es presenten els possibles origens dels símptomes del TDAH, avantatges i inconvenients del tractament farmacològic i alternatives a aquest. Tot això per arribar a la conclusió de que és necessari un canvi en la manera d'entendre l'educació.ca_CA
dc.format.extent34 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.titleTDAH: Alternatives al tractament farmacològicca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record