Mostrar el registro sencillo del ítem
Cooperem per millorar el món
dc.contributor | Martí Puig, Manuel | |
dc.contributor.author | Alberto Breva, Carla | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-07-27T11:57:33Z | |
dc.date.available | 2016-07-27T11:57:33Z | |
dc.date.issued | 2016-06-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/161981 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | El món es troba en un continu canvi en molts aspectes, i la societat és una de les víctimes més afectada d’aquests, ja que, per desgràcia, hi predomina l’egocentrisme. Tenim moltes opcions de millorar-ho, però l’escola és el principal escenari on hem d’actuar. En aquest treball es presenta l’aprenentatge cooperatiu com a solució a aquest problema i s’exposen els principals objectius d’aquest mètode, que no són altres que el d’afavorir les relacions socials per conviure en societat, i fomentar els valors essencials tant dintre com fora de l’aula. Així doncs, en el present document es pretén demostrar l’efectivitat d’aquesta metodologia en una aula de segon de primària, fins al punt d’evidenciar que podem canviar els problemes més greus que presenta la societat actual, si iniciem aquest mètode ja en la infància. S’elabora un marc teòric amb el recorregut històric i les característiques principals, així com, es parla dels seus avantatges, argumentant com la cooperació és una eina eficaç a l'hora d'afrontar conflictes. S’analitza com amb l’educació podem millorar i canviar el món; i alhora es demostra que la cooperació és un dels pilars fonamentals de la verdadera educació. De fet, els problemes més greus que afrontem els éssers humans no poden ser resolts sense ajuda dels altres. Per tant, s’arriba a una única conclusió: cooperem. | ca_CA |
dc.format.extent | 33 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | De Vries | ca_CA |
dc.subject | metodologies participatives | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.title | Cooperem per millorar el món | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840