Mostrar el registro sencillo del ítem
Estratègies metodològiques per al text lliure
dc.contributor | Mallén Fortanet, Dolores | |
dc.contributor.author | Duran Polo, Ana | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-06-16T10:00:18Z | |
dc.date.available | 2016-06-16T10:00:18Z | |
dc.date.issued | 2015-07-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/160756 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | La idea principal d’aquest treball teòric-pràctic és ressaltar la importància de l’expressió escrita amb l’alumnat de primària. Per a això, he investigat diverses tècniques per promoure el text lliure amb nens i nenes de segon cicle de primària del quart curs. S´ha estudiat les diferents formes de fomentar-la a partir de la creació d’activitats relacionades amb la manifestació escrita. Per a arribar a aquestes destreses m’he endinsat en la pedagogia de C.Freinet, i junt al meu tutor supervisor de pràctiques, Mario Viché, ha sigut aplicada a l’aula durant les meues pràctiques al CEIP Juan Carlos I d’Almenara. Durant la meva estada al col·legi vaig dur a terme diverses unitats didàctiques on s’aplicaren tècniques d'escriptura per realitzar unes tècniques d’escriptura. Hem incitat a l’alumnat a escriure tant en la llibreta amb llapis com amb les noves tecnologies impulsant recursos innovadors. Les històries han sigut individuals, per parelles i col·lectives, sempre obtenint un molt bon resultat. He gaudit amb les històries que dia rere dia han anat escrivint, i es podrà comprovar amb els resultats d’aquest projecte. Amb els textos lliures l’alumnat s’expressa i comunica tot allò que li inquieta, o que li agrada. Els seus textos reflexen una imaginació, que hi ha que despertar i activar-la. Com diu un proverbi anònim "La imaginació és el llapis amb que el xiquet pinta les seves millors aventures", i això és el que amb aquest projecte i amb la pràctica d’ell, hem treballat, amb l’explotació de la imaginació i del que volen dir els més menuts i menudes. | ca_CA |
dc.format.extent | 37 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | text lliure | ca_CA |
dc.subject | innovació | ca_CA |
dc.subject | escriptura | ca_CA |
dc.subject | expressió | ca_CA |
dc.subject | comunicació | ca_CA |
dc.subject | Pedagogia Freinet | ca_CA |
dc.title | Estratègies metodològiques per al text lliure | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1461]
MP1040; MP1840