Mostrar el registro sencillo del ítem
Estudi de la resolució de problemes pel mètode de Polya en educació primària
dc.contributor | Alcalde Esteban, Manuel | |
dc.contributor.author | Traver Sales, Cristian | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-04-29T10:45:09Z | |
dc.date.available | 2016-04-29T10:45:09Z | |
dc.date.issued | 2015-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/159040 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs academic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | El treball fi de grau (TFG) de Cristian Traver Sales, esta vinculat al Pràcticum II, durant l'estada en l'escola CEIP L'Albea de Vall d'Alba, proposant una acció d'investigació sobre l'estudi de problemes matemàtics. Aquest treball pretén millorar la motivació, l’actitud, els resultats i la consegüent aptitud que enfront dels problemes matemàtics tenen els xiquets i xiquetes de l'educació primària, mitjançant la incorporació a l’aula del mètode de resolució de Polya. La investigació constarà d'un procediment de tria dels enunciats dels problemes, proves inicials a tres aules de dos nivells diferents, seguidament ensenyarem el nou mètode per a resoldre els problemes, i finalment tornarem a passar la prova inicial a dos dels cursos més semblants en quant a resultats inicials. Aleshores veurem si el mètode ha tingut resultat. Tot aquest estudi necessita un procés d'adaptació, on es persegueix encontrar unes noves habilitats amb el nou mètode per a trobar el camí de la solució. La investigació persegueix canviar la dinàmica de la resolució de problemes, ja que la manera de resoldre el problema pot dur a una bona o mala solució. | ca_CA |
dc.description.abstract | Cristian Traver Sales final project is linked to the Pràcticum II, during the time I have been in CEIP L'Albea in Vall d'Alba, proposing a research about the study of maths problems. This project wants to improve the motivation, attitude, the results and the ability that boys and girls have when they have to solve maths problems in the primary in the classroom of the Polya resolution method. The research will consist of a procedure of selection of the statement of problems, initial tests in three classrooms of two different levels, after that we will teach the new method to solve the problems, and finally we will give the initial test to the two classrooms with the results more similar. Then we will check if the method has been successful. This study needs an adaption process, where we want to find new skills with the new method to find the way to the solution. The research's aim is to change the dynamic of the resolution of problems, as the way of solving the problem can lead to a good or but solution. | ca_CA |
dc.format.extent | 57 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Matemàtiques | ca_CA |
dc.subject | Primària | ca_CA |
dc.subject | Resolució de problemes | ca_CA |
dc.subject | Polya | ca_CA |
dc.subject | Mathematics | ca_CA |
dc.subject | Primary | ca_CA |
dc.subject | Resolution of problems | ca_CA |
dc.title | Estudi de la resolució de problemes pel mètode de Polya en educació primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840