• openAccess   15 Pobles​ 

      Segura Antolín, Alba Universitat Jaume I (2020-07-21)
    • closedAccess   1a Fira de Voluntariat 

      Royo Pérez, Paula Universitat Jaume I (2020-11-23)
      El següent document és el treball final de màster en Professora d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, més concretament en l’especialitat d’Informàtica. Es tracta ...
    • closedAccess   Acabem amb la violència en les aules 

      Forés París, Ana Universitat Jaume I (2019-06-17)
      La violència en les aules és una realitat, són molt comuns les males respostes i les faltes de respecte, dels alumnes dels centres escolars, cap a companys, equip docent i familiars. El procés que s'ha de seguir per a ...
    • closedAccess   Accions educatives transformatives 

      Ribés Granell, Margarita Universitat Jaume I (2014-06-26)
    • openAccess   Acords de València 

      Alarte de la Salud, Maria Universitat Jaume I (2021-06-06)
      The name Acords de València is a reference to the chords used in almost all musical compositions. In order to be a media focused in Region of Valencia and in scores, ensembles, celebrities and events of the area, adding ...
    • openAccess   Actitud del professorat en actiu i futur docent front l’ús del valencià dins de les aules d’Infantil 

      Bartual Ruiz, Anna Núria Universitat Jaume I (2021-06-22)
      El treball pretén descobrir quina és l’actitud tant dels futurs docents com del professorat en actiu cap a l’ús del valencià dins de les aules d’Infantil. Primerament, s’ha fet un estudi sobre els factors que poden influir ...
    • closedAccess   Actituds cap a l'alumnat amb NEE dins d'un centre educatiu 

      Guardiola García, Marta Universitat Jaume I (2019-06-20)
      L’escola és un lloc físic destinat a l’ensenyament i té un paper imprescindible en la societat, ja que no és un lloc on solament es construeixen coneixements sinó que també es desenvolupen habilitats cognitives. A més a ...
    • openAccess   Actituds dels docents cap a la diversitat cultural 

      Chiva Mollar, Eva Universitat Jaume I (2016-06-21)
      Avui en dia tant la societat com les escoles estan caracteritzades per la multiculturalitat i per tal de poder enriquir-nos al màxim d´aquesta, sorgeix l´Educació Intercultural. Aquesta nova política parteix d´un concepte ...
    • openAccess   Activitats participatives 

      Foix Vidal, José Antonio Universitat Jaume I (2018-07-09)
      El present treball que s’engloba dins de la modalitat de millora educativa, es va dur a terme en el segon període de pràctiques després d’haver vist a les classes una sèrie de factors que podien ser millorables. Aquesta ...
    • closedAccess   Actuacions dirigides a augmentar l’interès i la participació per l’assignatura per part de l’alumnat 

      Ruiz i Forés, Marc Universitat Jaume I (2014-11-24)
      Aquest és un Treball Final de Màster que mostra un Projecte de Millora Educativa basat en la metodologia d’Investigació-Acció dut a terme per un alumne del màster en la seua estada en pràctiques a un institut. Els grups ...
    • closedAccess   Acurtant distàncies, escoltant de prop 

      Fabregat Mas, Paula Universitat Jaume I (2017-06-14)
      El següent Treball Final de Grau naix a partir de les inquietuds que com a futura docent sorgeixen en una alumna de quart del grau d’Educació Infantil. Al llarg del treball es realitza un xicotet recorregut pel món a ...
    • openAccess   Açò és Hereus 

      Aguilar Sos, Inés; Herrero Bueno, Marina; Montalt Azorín, Lucía; Segura Antolín, Alba Universitat Jaume I (2017-07-11)
      El presente trabajo de final de grado consiste en la producción de un documental musical acerca de Hereus, un grupo castellonense de música en valenciano que se inició en el mundo de la música haciendo versiones de ...
    • openAccess   Adaptació del test de Torrance a la localitat d’Onda 

      Cuesta Álvaro, María Universitat Jaume I (2019-06-18)
      Aquest TFG conté un resum històric sobre l’inici de l’avaluació de la creativitat amb diversos autors, una petita explicació del test de Torrance i la seua adaptació posterior, l’objectiu de la qual és proposar una activitat ...
    • openAccess   Afavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil? 

      Mateu Beltran, Aina Universitat Jaume I (2016-06-20)
      En el present treball de Final de Grau, d’ara endavant TFG, s’exposen els beneficis de treballar per projectes, la importància de treballar la diversitat cultural en Educació Infantil i la relació que existeix entre els ...
    • openAccess   Agència de Comunicació on-line“Ping Pong Marketing”. 

      Rey Calatayud, Víctor Universitat Jaume I (2017-09-22)
      This document proposes the launch of a communications agency specialized in one of the most pushing and demanded areas: the social media content management. The companies investment in advertising on Internet is growing ...
    • closedAccess   Ajuden les tasques de la teoria de la ment i pragmàtica en la diferenciació de xiquets amb trastorn pragmàtic del llenguatge i síndrome d'Asperger? 

      Martí Tugal, Irene Universitat Jaume I (2013)
      A partir del debat existent sobre la confusió entre els trastorns que presenten dèficits comunicatius, com són aquells del continu del Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) i Trastorn Específic del Llenguatge (TEL), les ...
    • openAccess   Al-Gessamí 

      Vélez Vidal, Francesc Universitat Jaume I (2023-07-12)
    • closedAccess   Albaida-Nova York-La Lluna: Proposta Educativa per a l'alumnat de l'Educació Secundària Obligatòria 

      Bellaubí Sanchez, Anna Universitat Jaume I (2019-10)
      Aquest TFM (Treball Final de Màster) tracta per una banda d’una part d’investigació on s’indaga sobre la vida i obra del pintor valencià José Segrelles i Albert (Albaida, 1885-1969), i d’altra banda es planteja una ...
    • openAccess   Albergs, joventut i turisme. Anàlisi dels albergs de l'àrea urbana de Castelló com a producte turístic 

      Carda Fernández, Sara Universitat Jaume I (2017-06-20)
      Aquest treball es centra en analitzar la situació actual dels albergs de l’àrea urbana de Castelló, concretament: l’alberg de la Mare de Déu de Gràcia de Vila-real, l’alberg juvenil Argentina de Benicàssim, l’alberg juvenil ...
    • openAccess   Albocàsser: l’educació al Mas de Brusca 

      Gasulla Domínguez, Joan Universitat Jaume I (2015-06-18)
      La realització d‟aquest treball de fi de grau ens porta a reviure les vivències educatives d‟una època i un lloc concrets. Ens centrem en una de les escoles del poble d‟Albocàsser, concretament en l‟escola del Mas de Brusca. ...