Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorGonzález Darder, Francisco Javier
dc.contributor.authorVilalta Martínez, Vicente
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-10-27T12:16:50Z
dc.date.available2015-10-27T12:16:50Z
dc.date.issued2015-06-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/137285
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball tracte de buscar solucions a dos problemes que arrossega el nostre sistema educatiu al llarg del temps i que jo com alumne he patit en primera persona. Per una banda es tracta el tema de la llengua estrangera (L2) al nostre país, la metodologia emprada fins al moment no ha donat resultats satisfactoris, per això veig necessari un canvi, una innovació en les actuals metodologies de ensenyament del angles i a més que millor que orientar la metodologia per a seguir els passos de la anglosaxona. Al llarg del treball coneixerem la metodologia emprada al sistema britànic (Jolly Phonics), veurem que és de fàcil aplicació i aportaria uns grans beneficis a l’ensenyament de la L2. Per altra banda, un altre dels problemes a la nostra educació són les faltes d’ortografia que tenen els alumnes, perquè aquest fet no és sols un problema per al sistema educatiu, si no que també afectarà als alumnes en la seua vida quotidiana. Fins ara el mètode més utilitzat en la nostra educació és el de aprendre les normes ortogràfiques, encara que com veurem és una tasca complicada tant per al alumne com per la mestre. Per aquesta raó i relacionat amb una eina que ens aporta el “Jolly Phonics” com és el “spelling”, aconseguiríem que els alumnes aprengueren a escriure les paraules de manera correcta per memòria visual des d’un principi i no haver de rectificar després un vici ja adquirit.ca_CA
dc.format.extent28 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectJolly phonicsca_CA
dc.subjectOrtografiaca_CA
dc.subjectSpellingca_CA
dc.subjectMemòria visualca_CA
dc.titleAplicació del jolly phonics i el spelling a la L2 i la possible aplicació del spelling a la L1ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem