Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.authorCarbó Gironda, Sheila
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2015-09-03T09:43:36Z
dc.date.available2015-09-03T09:43:36Z
dc.date.issued2015-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/131065
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractAquest treball de final de màster respon a la modalitat d'Investigació Educativa, ja que en ell realitzem una investigació al voltant de certes metodologies didàctiques descrites per Finkel al seu llibre Fer Classe amb la Boca Tancada. La investigació consisteix en una valoració que realitzen els alumnes de l'IES Bovalar mitjançant una enquesta. La investigació pretén veure si hi ha relació entre aquelles metodologies que als alumnes els semblen més participatives, i les que voldrien que els seus professors utilitzaren, és a dir, si els alumnes prefereixen utilitzar metodologies didàctiques en que ells s'impliquen més, i on són ells el centre del procés d'Ensenyament-Aprenentatge. Després de l'anàlisi estadístic mitjançant el programa SPSS, podem concloure que si que existeix una relació directa entre les metodologies més participatives des del punt de vista dels alumnes, i les que els agradaria que els seus professors ficaren en pràctica. Finalment, realitzem una valoració de la importància d'ampliar l'ús d'aquest tipus d'estratègies per aconseguir que l'aprenentatge siga significatiu i que els alumnes milloren en l'adquisició de les competències bàsiques.ca_CA
dc.format.extent65 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleL'opinió dels estudiants sobre metodologies docentsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem