Mostrar el registro sencillo del ítem
L'opinió dels estudiants sobre metodologies docents
dc.contributor | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.author | Carbó Gironda, Sheila | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2015-09-03T09:43:36Z | |
dc.date.available | 2015-09-03T09:43:36Z | |
dc.date.issued | 2015-07-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/131065 | |
dc.description | Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball de final de màster respon a la modalitat d'Investigació Educativa, ja que en ell realitzem una investigació al voltant de certes metodologies didàctiques descrites per Finkel al seu llibre Fer Classe amb la Boca Tancada. La investigació consisteix en una valoració que realitzen els alumnes de l'IES Bovalar mitjançant una enquesta. La investigació pretén veure si hi ha relació entre aquelles metodologies que als alumnes els semblen més participatives, i les que voldrien que els seus professors utilitzaren, és a dir, si els alumnes prefereixen utilitzar metodologies didàctiques en que ells s'impliquen més, i on són ells el centre del procés d'Ensenyament-Aprenentatge. Després de l'anàlisi estadístic mitjançant el programa SPSS, podem concloure que si que existeix una relació directa entre les metodologies més participatives des del punt de vista dels alumnes, i les que els agradaria que els seus professors ficaren en pràctica. Finalment, realitzem una valoració de la importància d'ampliar l'ús d'aquest tipus d'estratègies per aconseguir que l'aprenentatge siga significatiu i que els alumnes milloren en l'adquisició de les competències bàsiques. | ca_CA |
dc.format.extent | 65 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | L'opinió dels estudiants sobre metodologies docents | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809