TLD en xiquets i xiquetes de 4-5 anys
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
TLD en xiquets i xiquetes de 4-5 anysAutoría
Tutor/Supervisor
Collado Vergara, Manuel ÁngelTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015-06-15Editor
Universitat Jaume IResumen
Dins de les Comunitats d’Aprenentatge trobem una nova proposta metodològica basada en
el diàleg igualitari, on les tertúlies dialògiques han agafat força i cada vegada estan més
presents en el nostre sistema educatiu. ... [+]
Dins de les Comunitats d’Aprenentatge trobem una nova proposta metodològica basada en
el diàleg igualitari, on les tertúlies dialògiques han agafat força i cada vegada estan més
presents en el nostre sistema educatiu. Tertúlies on la lectura dels clàssics i la seua posterior
reflexió sobre ella són els trets més característics.
Què passa si aquestes activitats són traslladades als més menuts del nostre sistema
escolar? Estan preparats per a una desenvolupar una activitat com aquesta?
En aquest treball presentem un estudi focalitzat en aquesta nova proposta pedagògica on
les obres de la literatura clàssica són substituïdes per literatura infantil adaptada a xiquets i
xiquetes d’edats compreses entre els 4 i els 5 anys. [-]
A new methodological approach based on “equal dialogue” can be observed within learning
communities: dialogic gatherings are more and more appreciated and present in our education
system. The main features of such ... [+]
A new methodological approach based on “equal dialogue” can be observed within learning
communities: dialogic gatherings are more and more appreciated and present in our education
system. The main features of such gatherings are the readings of classical literature and its
subsequent discussion.
What happens if these activities are introduced to younger children in our education system?
Are they prepared to carry out such an activity?
This project presents some research focused on this new pedagogical proposal, where classical
literature is replaced by children’s literature adapted to four to five-year-old students. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | Bachelor's Degree in Preschool Education | Comunitats d’aprenentatge | Lectura dialògica | Diàleg igualitari | Tertúlia literària dialògica en infantil | Learning communities | Dialogic reading | Egalitarian dialogue | Dialogic literary gathering of children
Descripción
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: