Mostrar el registro sencillo del ítem
L’ús de les dramatitzacions històriques en Educació Primària
dc.contributor | Selma Castell, Sergi | |
dc.contributor.author | Bertrán Collado, María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-07-15T11:45:13Z | |
dc.date.available | 2015-07-15T11:45:13Z | |
dc.date.issued | 2015-06-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/127695 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Les dramatitzacions són una ferramenta molt poc utilitzada en l’àrea d’Història i que ofereix grans possibilitats per a ser treballada. Aquestes constitueixen una proposta innovadora que motiva l’alumnat a aprendre durant tot el procés. Mitjançant les dramatitzacions l’alumne és el protagonista del seu procés d’aprenentatge i, així, aconseguim que aquest siga significatiu per a ells. L’alumnat treballa en grups cooperatius i s’enfronta a problemes i reptes que haurà de solucionar amb el debat, la coordinació i el consens amb la resta dels companys. A més, els alumnes coneixeran el mètode científic de les Ciències Socials i es convertiran s’aquesta manera en historiadors. Per altra banda, les dramatitzacions històriques tenen un caràcter flexible i interdisciplinari, que es pot adaptar a qualsevol context d’aula, a les necessitats i als gustos de l’alumnat, i a més, ens permet treballar les competències clau, així com molts dels continguts que marca el currículum. Amb aquest projecte es dóna més importància al procés que al resultat final i l’avaluació es realitza de forma conjunta, per tant, l’alumne té el paper més important en tota aquesta activitat, i el docent esdevé un guia que ajuda i observa el seu alumnat i que fa que tot el procés funcione i que s’aconsegueixen els objectius proposats. | ca_CA |
dc.format.extent | 17 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | dramatitzacions | ca_CA |
dc.subject | Història | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | treball cooperatiu | ca_CA |
dc.title | L’ús de les dramatitzacions històriques en Educació Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1461]
MP1040; MP1840