Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMonferrer Pons, Joan Llorenç
dc.contributor.authorFabregat Fabregat, Sara
dc.date.accessioned2014-10-23T09:25:22Z
dc.date.available2014-10-23T09:25:22Z
dc.date.issued2014-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/106463
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP119. Curs: 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractA continuació es presenta un Treball Fi de Màster (TFM) que respon a la modalitat de Millora Educativa de la normativa de TFM de la Universitat Jaume I. El projecte sorgeix amb la intenció d'implementar una millora educativa centrada en alumnes de 3r d’ESO en l’assignatura de Física i Química a l’IES Politècnic de Castelló. Amb diversos indicadors com són l’observació directa en les classes, la consulta dels expedients dels alumnes i de la llibreta de notes de la tutora, i d'haver realitzat una enquesta als alumnes es va observar com la falta de motivació i de participació d’alguns d’ells en les classes de Física i Química era un problema a corregir. La metodologia que s’ha emprat per poder dur a terme aquesta millora ha sigut “investigació-acció”. A partir d’un problema detectat en una àrea concreta, es proposen una sèrie d’activitats que puguen millorar-lo. Durant la posada en pràctica d’aquestes es du a terme una observació de l’evolució . Finalment, s’avalua l’impacte del canvi i es proposen millores amb la fi de tornar a començar un nou cicle. L’acció portada a terme es centra en les TAC’s (Tècniques d’Aprenentatge Col·laboratiu): Pensa, forma una parella i comenta i Joc-concurs de De Vries. A més, també estan presents les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) ja que aquestes activitats es presenten als alumnes mitjançant un web on poden trobar tota aquella informació referida a les mateixes. En una societat on les noves tecnologies són tant utilitzades per a la comunicació, és gairebé impossible obviar aquest aspecte en l’educació. Per a realitzar tant l’avaluació de les activitats com la de l’alumnat s’utilitzen en aquest projecte diverses tècniques com rúbriques d’avaluació, qüestionari online i una enquesta final. A banda, la professora redacta un diari anecdòtic després de cada sessió i la tutora del pràcticum a l’IES i professora de física i química de les classes on es desenvolupa l’acció, dóna també la seua visió del que ha observat. La resposta dels alumnes front a aquesta manera de treballar ha sigut positiva. Les activitats han tingut molta acceptació i s’han aconseguit, en quasi tots els casos, els objectius proposats.ca_CA
dc.format.extent40 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectfísicaca_CA
dc.subjectquímicaca_CA
dc.titleLa Taula Periòdica dels Elements, l'aprenem de memòria o pensem en un aprenentatge col.laboratiu?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain