Mostrar el registro sencillo del ítem
La comprensió lectora en parella
dc.contributor | Mallén Fortanet, Dolores | |
dc.contributor.author | Monzón Ojalbo, Patricia | |
dc.date.accessioned | 2014-10-02T09:31:33Z | |
dc.date.available | 2014-10-02T09:31:33Z | |
dc.date.issued | 2014-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/104515 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | This paper is based on reciprocal peer tutoring, as a cooperative learning method in which participate teachers, students and family. Its purpose is to see whether it improves reading comprehension by developing and implementing a program of fact sheets made in the classroom through peer tutoring. Its implementation was carried out in a state-subsidized school in Castellón, in the fourth grade classroom, specifically in the valencian language area. The results show that students improve reading comprehension, peer relationships and classroom atmosphere. | ca_CA |
dc.description.abstract | Este trabajo está basado en la tutoría entre iguales recíproca, como un método de aprendizaje cooperativo en el que participan profesores, alumnos y familias. Su finalidad es observar si mejora la comprensión lectora elaborando y llevando a cabo un programa de fichas de comprensión lectora realizándolas en el aula mediante la tutoría entre iguales. Su aplicación tuvo lugar en un colegio concertado de Castellón, en el aula de cuarto de primaria, concretamente en el área de lengua valenciana. Los resultados muestran que el alumnado mejora la comprensión lectora, las relaciones entre iguales i el clima del aula. | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball està basat en la tutoria entre iguals recíproca, com un mètode d’aprenentatge cooperatiu en el que participen professors, alumnes i famílies. La seua finalitat és observar si millora la comprensió lectora elaborant i portant a terme un programa de fitxes de comprensió lectora realitzant-les a l’aula mitjançant la tutoria entre iguals. La seua aplicació va tindre lloc en un col·legi concertat de Castelló, en l’aula de quart de primària concretament en l’àrea de llengua valenciana. Els resultats mostren que l’alumnat millora la comprensió lectora, les relacions entre iguals i el clima d’aula. | ca_CA |
dc.format.extent | 59 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | comprensió lectora | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | tutoria entre iguals | ca_CA |
dc.subject | programa de fitxes | ca_CA |
dc.subject | comprensión lectora | ca_CA |
dc.subject | aprendizaje cooperativo | ca_CA |
dc.subject | tutoría entre iguales | ca_CA |
dc.subject | programa de fichas | ca_CA |
dc.subject | reading comprehension | ca_CA |
dc.subject | cooperative learning | ca_CA |
dc.subject | tutorship | ca_CA |
dc.subject | program of fact sheets | ca_CA |
dc.title | La comprensió lectora en parella | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1461]
MP1040; MP1840