Listar por tema "teaching-learning"
Mostrando ítems 1-10 de 10
-
Aprender a conocer el Patrimonio Histórico de Sagunto a través de TIC
Universitat Jaume I (2019-06-18)El aprendizaje del Patrimonio Histórico dentro del área de Ciencias Sociales continua teniendo una presencia mínima en la Educación Primaria. Es por este motivo, que hay que fomentar dicho aprendizaje a través de ... -
Les arts escèniques com a eina de desconstrucció feminista en el procés d’ensenyament-aprenentatge del català
Universitat Jaume I (2020-10-29)Aquest Treball Final del Màster Universitari en Investigació Aplicada a Estudis Feministes, de Gènere i Ciutadania de la Universitat Jaume I planteja una proposta pedagògica articulada a través de les arts escèniques i ... -
Conèixer el patrimoni de la teua ciutat: Les Coves de Sant Josep de la Vall d'Uixó
Universitat Jaume I (2019-07-10)Malauradament, actualment a nivell educatiu no es dona la importància requerida al Patrimoni Històric dins de l’àrea de les Ciències Socials. Per aquest fet, una alta quantitat d’alumnes desconeixen els fets històrics que ... -
La escape room como estrategia innovadora en Educación Física
Universitat Jaume I (2019-06-18)El trabajo final de grado que se presenta tiene como objetivo dar una solución a la problemática que tienen la mayoría de los centros escolares con sus instalaciones deportivas cuando llueve o cuando por cualquier otra ... -
Estudio piloto : resolución de problemas matemáticos a través del “Método Ficha”
Universitat Jaume I (2014-06-23)This work End of Grade (TFG) is a pilot study on the establishment of a new method based on the previous theory of other authors on solving mathematical problems, leading to the creation of the "Method tab". This study ... -
Impacto de la pandemia por COVID-19 en educación física: limitaciones percibidas y propuestas de mejora
Hipatia Press (2021-10-28)La pandemia provocada por la COVID-19 ha generado que la Educación Física esté sujeta a una serie de adaptaciones, en forma de medidas sanitarias y de distanciamiento social, que podrían estar comprometiendo la calidad ... -
Planificació i/o programació curricular especialitat: Geografia i Història
Universitat Jaume I (2019-07-22)Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular El Treball de Final de Màster que es presenta a continuació correspon a una programació didàctica per a l'assignatura d'Història de l'Art de 2n de batxillerat. La ... -
Programació Didàctica Història i Geografia 4º ESO
Universitat Jaume I (2019-07-16)Modalitat 3: Programació i/o planificació curricular Aquest Treball de fi de Màster correspon a una planificació d'una programació didàctica d'Història de 4t d'ESO. Concretament correspon a un trimestre, el tercer. En ... -
Proposta pel treball de les ciències naturals mitjançant la tecnologia educativa en un CAES
Universitat Jaume I (2023-06-08)La tecnologia ha transformat la forma en la qual aprenem i ensenyem en l'educació, i s'ha tornat cada vegada més important en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Aquesta, permet als seus estudiants aprendre al seu propi ... -
Recurso didáctico para la evaluación de actividades en el segundo ciclo de Educación Infantil
Universitat Autònoma de Barcelona (2021-05)El objetivo del presente trabajo es diseñar un recurso didáctico para la evaluación de actividades en el segundo ciclo de Educación Infantil. La evaluación es una etapa muy importante del proceso de enseñanza aprendizaje ...