Listar por tema "personalization"
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Democracia y digitalización: implicaciones éticas de la IA en la personalización de contenidos a través de interfaces de voz
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions (2021)Artificial intelligence (ai) in all its developments is advancing faster than the capacity of institutions and organizations to offer legal, but also deontological responses: assuming the ethical implications of the new ... -
Nuevos usos de Twitter en Comunicación Política. La gestión de Twitter como herramienta de ataque político
Universitat Jaume I (2018-07-05)La gestión de Twitter se ha convertido en una herramienta de gran relevancia para Comunicación Política. Las posibilidades que ofrece esta plataforma han hecho que parte de la actividad y el debate político se desarrolle ... -
Obediencia y comportamiento violento en las Fuerzas Policiales
Universitat Jaume I (2019-06-10)Historically, the police officers have been submitted to social judgment. This social judgement is market by the use of the violence in different context. The behavior of police officers is shaped after the practice of ... -
Promotion of mental health in young adults via mobile phone app: study protocol of the ECoWeB (emotional competence for well-being in Young adults) cohort multiple randomised trials
BMC (2020-09-22)Background: Promoting well-being and preventing poor mental health in young people is a major global priority. Building emotional competence (EC) skills via a mobile app may be an effective, scalable and acceptable way ...