Listar por tema "creativitat"
Mostrando ítems 1-13 de 13
-
Adaptació del test de Torrance a la localitat d’Onda
Universitat Jaume I (2019-06-18)Aquest TFG conté un resum històric sobre l’inici de l’avaluació de la creativitat amb diversos autors, una petita explicació del test de Torrance i la seua adaptació posterior, l’objectiu de la qual és proposar una activitat ... -
Anàlisi dels estereotips del cos humà arran d’una acció performativa i la creació d’una obra artística
Universitat Jaume I (2020-06-15)Aquest document planteja una activitat didàctica que en un primer moment s'anava a portar de forma presencial en els alumnes de 6é curs d'Educació Primària del centre CEIP Torreblanca, però a causa de la situació actual, ... -
Aprenentatge del llenguatge musical mitjançant la participació activa de l’ alumnat en el procés de creació d’una peça musical
Universitat Jaume I (2017)El present treball conclou amb els estudis del grau en mestre/a d’educació primària. S’engloba dins del departament d’Educació-Àrea de música de la Universitat Jaume I, pertany a la modalitat GMP professionalitzador. Ha ... -
Barcelona Dibuixa. Participació, creativitat i territori
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2021)El festival Barcelona Dibuixa és una proposta del Museu Picasso de Barcelona i l’Institut de Cultura de Barcelona que té com a objectiu apropar el dibuix a la ciutadania mitjançant la participació activa. Els elements ... -
Com fomentar les relacions personals dels alumnes d’una aula d’un Centre rural agrupat (CRA) mitjançant una unitat didàctica basada en les Arts Plàstiques
Universitat Jaume I (2017-06-14)Aquest treball de final de grau pren com a punt de partida la següent hipòtesi; Com podem fomentar les relacions personals dels alumnes d'una aula CRA dintre d'aquesta? Ja que és dintre de l'aula on sorgeixen segregacions ... -
Creativity: A Driver and Enabler of Social Cohesion
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2017)Caracas, a city that has been shaped by decades of spatial, social and political division, struggles daily to overcome its complex legacy. Despite government attempts to combat these severe disparities among the ... -
La desmitificación de la figura genio-artista en educación preuniversitaria. Consideraciones para una intervención artístico-educativa híbrida a través del centro de arte local.
Universitat Jaume I (2020-07-13)El denominado mito del genio-artista perpetúa la supremacía del hombre como artista-creador. Además, esto contribuye a la desconexión del alumnado con el mundo artístico. El objetivo principal de este trabajo es investigar ... -
Educació artística i creativitat. Desenvolupamnet d'una proposta artística des de l'Educació multicultural
Universitat Jaume I (2014-06-24)Aquest treball reflecteix la importància de l'Educació Artística a les aules. A pesar que al llarg de la història els plantejaments i idees sobre aquesta matèria eren poc afavoridors, trobem avui en l'art un gran ... -
Fem cançons a l'escola: procés de creació, interpretació i enregistrament de cançons per l'alumnat
Universitat Jaume I (2019-06-18)Actualment, podem observar en molts dels centres escolars la utilització de cançons populars en lloc de la clàssica sirena per avisar de l’inici i del final de l’horari escolar. Però alguns centres no es volen arriscar ... -
Els llibres d'il·lustració infantil i juvenil en l'Educació Artística. Un cas concret a partir de l’autora Olga de Dios
Universitat Jaume I (2022-06-09)El treball de fi de grau que aneu a veure a continuació, és un projecte que consisteix en com es poden treballar a les aules de primària els llibres de l’autora i il·lustradora Olga de Dios. Tractant de treballar el ... -
Proposta d’adaptació d’un projecte sobre disseny de senyalística basada en la relació escola-museu en Educació Infantil
Universitat Jaume I (2023-06-09)En aquest document, podem veure una proposta d'adaptació a educació infantil de la idea d'un possible projecte encara no creat per a educació primària. Més concretament, entre un museu i un centre educatiu. L'objectiu ... -
Repensant la governança de la creativitat a les ciutats
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2014)El context internacional afecta directament les estratègies urbanes de competitivitat: les polítiques tradicionals basades en la millora de les infraestructures i el conjunt de tangibles a la ciutat, s’han transformat en ... -
El valor de l’Educació Musical. Proposta didàctica d’Educació Infantil per a Mestres Especialistes en Música.
Universitat Jaume I (2022-06-10)En aquest treball, es busca donar el valor i el prestigi que l’Educació Musical mereix. A més, està creat amb la fi d’ajudar o inspirar als/les mestres i futurs/es mestres de la especialitat en el seu dia a dia a l’aula. ...