• openAccess   Acoso escolar 

      Comunitat Valenciana. Generalitat Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Anorexia 

      Ignis Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Anuncis publicitaris 

      Alcón Traver, José Noclafilms
      Incovisa Colònia Europa Vinaròs
    • openAccess   Anuncis publicitaris d'empreses i institucions de la província de Castelló 

      Alcón Traver, José Noclafilms
      Producció publicitària per a Movierecord. 00:18:00 Apartamentos Edipal (Grau Borriana). 00:55:00 Caja de Ahorros y Monte de Piedad de Castellón. 00:01:11 Colonia juvenil Seidia de Benassal. 00:01:14 Instituto de la Mujer. ...
    • openAccess   Below Navidul 

      Somnis Media Universitat Jaume I (2008)
    • closedAccess   Bewaver : plan de comunicación 

      Lluch Castelló, Maria; Biot Escutia, Mireia Universitat Jaume I (2016-07-04)
      Bewaver es una marca de gafas de sol valenciana con dos tiendas en el centro de Valencia, pese a ser una marca joven y atractiva con valores frescos y actuales y estar presente en todas las redes sociales no consigue ...
    • openAccess   Black or White 

      Combray Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Cine español 

      N-Quatre Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital 

      Gonzalez-Oñate, Cristina; Fanjul, Carlos Publicacions de la Universitat Jaume I (2019)
      Llibre electrònic amb les actes del ComLoc (Congrés de Comunicació Local) 2018. L'obra arreplega les aportacions més interessants que es van abordar durant la celebració del Congrés els dies 15 i 16 de novembre en la ...
    • openAccess   Con Estilo 

      Alumnes de Comunicació Audiovisual Universitat Jaume I (2008)
    • closedAccess   CulturEvents : Agencia de eventos y espectáculos culturales y artísticos 

      Núñez García, Alfredo Universitat Jaume I (2015)
      En el presente documento se desarrolla paso por paso la creación de un proyecto empresarial con carácter académico, pero sin perder la mirada en la posible viabilidad del mismo. Para desarrollar este, en primer lugar se ...
    • openAccess   Cuña Durex 

      Grupo Kumba Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Cuña Mango 

      Grupo Jump Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica 

      Garí, Joan Agrupació Borrianenca de Cultura (1995)
      En aquest article s'exposa una visió pragmàtica de l'eslògan publicitari, alhora que es caracteritza aquest element discursiu a partir cie les seues relacions amb l'aforisme literari, el proverbi i el grafiti. Tots quatre ...
    • openAccess   Dignificación profesorado 

      Idearte Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Dos cruces 

      Combray Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   El vestir d'en Pasqual 

      Esponja Taronja Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Embarazo (I) 

      Urban Jacket Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Embarazo (II) 

      Urban Jacket Universitat Jaume I (2008)
    • openAccess   Embarazo (III) 

      Urban Jacket Universitat Jaume I (2008)