Valoración de la Resposabilidad Social Empresarial (RSE) por la demanda hotelera
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/29747
comunitat-uji-handle3:10234/162746
comunitat-uji-handle4:
TESISMetadades
Títol
Valoración de la Resposabilidad Social Empresarial (RSE) por la demanda hoteleraDirector/a
Boronat Navarro, MontserratÒrgan responsable
Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingData de defensa
2016-09-01Editor
Universitat Jaume IParaules clau
Àrea de coneixement
Pàgines
467 p.;Resum
La presente tesis valida la multidimensionalidad de la RSE desde la perspectiva del consumidor del sector hotelero español, identificándose no sólo las dimensiones que configuran la RSE, sino también sus componentes. ... [+]
La presente tesis valida la multidimensionalidad de la RSE desde la perspectiva del consumidor del sector hotelero español, identificándose no sólo las dimensiones que configuran la RSE, sino también sus componentes. Se identifica el valor de la RSE para la demanda, así como los efectos que ésta produce en su comportamiento de compra.
La investigación se ha realizado a partir del diseño de una escala de medida de RSE que proporciona información sobre la relaciones existentes entre cada una de las dimensiones de la RSE con la valoración global de la RSE, identificando las contribuciones existentes entre las diferentes variables participantes.
La principal aportación de la tesis consiste en el diseño de la primera escala de valoración de la RSE en el sector hotelero en base a una visión completa de la multidimensionalidad de la RSE y el impacto de su valoración en el comportamiento de compra del consumidor. [-]
This thesis validates the multidimensionality of CSR from a consumer perspective in the Spanish hotel sector. It shows not only the dimensions that make up CSR, but also its components. Moreover, the value of CSR for ... [+]
This thesis validates the multidimensionality of CSR from a consumer perspective in the Spanish hotel sector. It shows not only the dimensions that make up CSR, but also its components. Moreover, the value of CSR for the demand and its impact on consumers' purchasing behavior are identified.
This research has been conducted by designing a measurement scale of CSR which provides information about the relationships between each dimension of CSR and the overall assessment of CSR. Thus, it allows identifying the contribution of each dimension on the overall assessment.
The main contribution of this thesis is the design of the first assessment scale of CSR in the hotel sector based on a global view of the multidimensionality of CSR and the impact of its assessment on the consumer purchasing behavior. [-]
Drets d'accés
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess