Buscar
Metodología AICLE en el aprendizaje de la táctica y cooperación deportiva a través de la gamificación
(Universitat Jaume I, 2021-06-21)
La mejora de la competencia lingüística, en especial del inglés, es uno de los retos del sistema
educativo. A través de la metodología AICLE podemos contribuir a la mejora lingüística tal como han
demostrado numerosos ...
Materials didàctics alternatius per a l’ensenyament de les llengües. El reportatge
(Universitat Jaume I, 2015-06-18)
El treball que a continuació exposem reflexa la idea de que avui dia els llibres de text
de llengua no són un material apropiat per a la realització de les programacions d’aula.
Per a defensar aquesta opinió, primer hem ...
Implantación de la metodología por proyectos en una unidad didáctica
(Universitat Jaume I, 2015-06-18)
En este TFG se pretende implantar la metodología de trabajo por proyectos en un aula de un
centro de sexto de educación primaria. Mediante esta metodología se busca innovar
pedagógicamente en dicha aula y tras la puesta ...
La superdotación en el aula de ciencias sociales
(Universitat Jaume I, 2015)
En educación, uno de los puntos más importantes es la Atención a la Diversidad en el aula.
Dentro de ésta, un apartado a tener en cuenta es el de los/las alumnos/as con altas
capacidades/superdotados, algo olvidados en ...
La presència de la música en l'educació primària
(Universitat Jaume I, 2015-07-06)
El meu TFG està dedicat al bloc de la DEM com ferramenta de canvi social. Integració,
cooperació i atenció a la diversitat i en concret a “La presència de la música en l’educació
Primària. El cicle en el que està centrar ...
Són compatibles la mitologia amb la tecnologia?
(Universitat Jaume I, 2015-06-11)
L’aplicació de les TIC a les Ciències Socials pot ser una forma innovadora d’ensenyar afers
relacionats amb la societat, en aquest cas la mitologia pròpia de Castelló de la Plana.
Aquesta es una manera adequada d’introduir ...
El teatre com a estratègia didàctica per a l’estudi dels continents
(Universitat Jaume I, 2019-06-20)
Al treball que s’exposarà a continuació es proposa estudiar els cinc continents des d’una perspectiva transversal, inclusiva, dinàmica i motivadora. Es considerarà el teatre com a eina educativa que ajudarà, en primer lloc, ...
El noticiari d’història: Un projecte multidisciplinari mitjançant l’aprenentatge cooperatiu i l’ús de les Noves Tecnologies
(Universitat Jaume I, 2016-06-21)
En aquest treball final de grau es presenta una experiència didàctica anomenada “Noticiari d’Història” en la que, a través de l’aprenentatge cooperatiu (tècnica del Puzzle de Aronson (Martínez Ramón y Gómez Barba (2010: ...
Històries de vida: l’educació de persones adultes
(Universitat Jaume I, 2017-07-12)
El present document ha estat elaborat com un Treball Final de Grau sobre l‟educació d‟adults i
parteix del relat biogràfic d‟un mestre. La base de l'experiència que es presenta és la història de
vida (HV) d‟un mestre de ...
Metodologia de la pràctica instrumental en l'educació primària: un cas pràctic al CEIP Tombatossals
(Universitat Jaume I, 2016-06-22)
Una correcta formació musical està completament relacionada amb l’execució
d’una pràctica instrumental. Aquesta engloba una gran varietat de conceptes i
coneixements musicals, i és necessària la seua presència a les ...