Marketing Plan of Centre Ciutat Castelló
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/97525
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Marketing Plan of Centre Ciutat CastellóAutoria
Tutor/Supervisor
Sánchez García, Javier; Monferrer Tirado, DiegoTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingData de publicació
2014-06-17Editor
Universitat Jaume IResum
Centre Ciutat Castelló (C.C.) is an Open Mall that arises from the union of small
businesses in the city against the threat of certain factors, among the current economic
crisis around us. The aim in this work is ... [+]
Centre Ciutat Castelló (C.C.) is an Open Mall that arises from the union of small
businesses in the city against the threat of certain factors, among the current economic
crisis around us. The aim in this work is not only to react defensively against
supermarkets, but it provide formulas that enhance, by grouping and generating
synergies, large values of trade and assets of our city. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Administració d'Empreses. Codi: AE1049. Curs 2013-2014
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: