Marketing Plan of Inhedit Smart Experience
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/97525
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Marketing Plan of Inhedit Smart ExperienceAutoria
Tutor/Supervisor
Fandos Roig, Juan CarlosTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingData de publicació
2014-06-17Editor
Universitat Jaume IResum
In this essay we analyze the company InHedit Smart Experience to see the main resources, capabilities and skills that the firm has to be competitive.
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Administració d'Empreses. Codi: AE1049. Curs acadèmic 2013-2014
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: