Cerca
Planificació Curricular del Mòdul Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial amb el procediment de Flipped Classroom
(Universitat Jaume I, 2020-03-25)
Aquest treball, que s’emmarca dins de la Modalitat 3 referida a la Planificació i/o Programació Curricular d'un Mòdul de Formació Profesional, té com a objectiu fer una planificació del currículum contextualitzada en un ...
Educación emocional desde las actividades físicas en el medio natural. Una programación para 2º ESO
(Universitat Jaume I, 2020-10-23)
La incertesa inherent en les Activitats Físiques en el Medi Natural (AFMN) presentades
en forma de repte pot suposar un context òptim per al desenvolupament de la intel·ligència
emocional en els adolescents. Es plantegen ...
Los efectos del aprendizaje servicio en grupos de alumnado integrado en programas de aulas compartidas (PAC)
(Universitat Jaume I, 2020-07-02)
Programación didáctica. Enseñanza y aprendizaje de las artes visuales y audiovisuales a través y con el videojuego
(Universitat Jaume I, 2020-10-26)
Este Trabajo Final de Máster consiste en un Programación didáctica diseñada
para el alumnado de 3º de la ESO, del Instituto Serra d’Espadà de Onda (Castellón), a
impartir a lo largo del último trimestre del curso académico, ...
Integrating cooperative project-based learning in the EFL Classroom: A focus on Writing and group Social skills
(Universitat Jaume I, 2020-11-07)
Over the last years, the Communicative Language Teaching (CLT) approach has brought
about some changes in the area of foreign language (FL) teaching to enhance
communicative-based teaching practices (Ansarey, 2012). ...
“Entre totes, tot” Programació didàctica cooperativa per a 1º d’ESO -IES La Plana
(Universitat Jaume I, 2020-07-23)
El present treball es tracta d’una programació didàctica, realitzada per al Cicle d’Eso, concretament el
primer curs i mostra desglossades 3 Unitats Didàctiques. Hi apareixen tots els elements pertanyents al
Currículum, ...
Circuitos de Fluidos. Suspensión y Dirección
(Universitat Jaume I, 2020-06-22)
El trabajo de fin de máster presentado se clasifica dentro de la modalidad de Planificación y/o
programación curriculares corresponde a una programación curricular del módulo profesional
Circuitos de Fluidos. Suspensión ...
Supplementing ELT textbooks with game-based pragmatics instruction: A proposal for the CSE classroom in times of COVID-19
(Universitat Jaume I, 2020-06-12)
Pragmatics has been usually depicted as the Cinderella of language and communication
(Sintonen, 1989). Yet, globalisation and the transformation of English in the main
lingua franca (ELF) has made the teaching of ...
A CLIL proposal: flat shapes and areas
(Universitat Jaume I, 2020-06-18)
Content and Language Integrated Learning (CLIL) can be defined as “a dual-focused
educational approach in which an additional language is used for the learning and teaching of
both content and language mastery to predefined ...
Programación didáctica de Física y Química para 4º ESO “El Movimiento y las Fuerzas”
(Universitat Jaume I, 2020-07-22)
El presente documento representa el Trabajo Final del Máster de Profesorado de Educación
Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza en Idiomas,
enmarcado dentro de la modalidad de Planificación ...