Visualitza TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes per llengua "cat"
-
1a Fira de Voluntariat
Universitat Jaume I (2020-11-23)El següent document és el treball final de màster en Professora d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, més concretament en l’especialitat d’Informàtica. Es tracta ... -
Activitats participatives
Universitat Jaume I (2018-07-09)El present treball que s’engloba dins de la modalitat de millora educativa, es va dur a terme en el segon període de pràctiques després d’haver vist a les classes una sèrie de factors que podien ser millorables. Aquesta ... -
Actuacions dirigides a augmentar l’interès i la participació per l’assignatura per part de l’alumnat
Universitat Jaume I (2014-11-24)Aquest és un Treball Final de Màster que mostra un Projecte de Millora Educativa basat en la metodologia d’Investigació-Acció dut a terme per un alumne del màster en la seua estada en pràctiques a un institut. Els grups ... -
Albaida-Nova York-La Lluna: Proposta Educativa per a l'alumnat de l'Educació Secundària Obligatòria
Universitat Jaume I (2019-10)Aquest TFM (Treball Final de Màster) tracta per una banda d’una part d’investigació on s’indaga sobre la vida i obra del pintor valencià José Segrelles i Albert (Albaida, 1885-1969), i d’altra banda es planteja una ... -
Una altra forma d'aprendre l'electricitat
Universitat Jaume I (2018)El següent Treball Final de Màster (a partir d’ara TFM) pertany a la modalitat de millora educativa seguint les pautes de la normativa de TFM de la Universitat Jaume I. El treball és centra en l’alumnat de 2n ESO E de ... -
Aplicació de Flipped Classroom i Grups Cooperatius (Millora educativa)
Universitat Jaume I (2015-07-08)Aquest TFM gira al voltant de la detecció en el pràcticum de 2 aspectes que fan del dia a dia en l’aula de secundària un treball poc eficaç, com són la manca d’un hàbit de treball en els alumnes i la diferència de nivell ... -
Aprendre la variació lingüística del català a partir de poemes musicats a l’aula. Una proposta didàctica
Universitat Jaume I (2020-10-23) -
Aprendre'ns i desaprendre'ns millor per a co-crear Organitzacions Emocionalment Ecològiques
Universitat Jaume I (2017-07-18)Aquest treball proposa una reflexió al voltant de la necessitat d’impulsar propostes d’acció per a millorar la sostenibilitat a les organitzacions amb la finalitat d’afavorir la sensibilització i el creixement emocional ... -
Aprenem bussejant sobre el passat i el present
Universitat Jaume I (2019)Aquest Treball Final de Màster (TFM), tracta de l’elaboració d’una programació didàctica per a l’assignatura de Geografia i Història i, està dirigida cap a l’alumnat de 1r d’ESO. L’objectiu d’aquesta programació ha sigut ... -
Aprenem diferents tipus d'avaluació en matemàtiques
Universitat Jaume I (2020-07-22)El present Treball Final de Màster (TFM) tracta de la realització d’un projecte d’investigació i innovació educativa en el qual s’ha utilitzat la metodologia d’investigació-acció. Aquest s’ha dut a terme durant l’estada ... -
Aprenentatge a través del disseny del packaging i la imatge visual d’un producte. Una programació per a Secundària
Universitat Jaume I (2020-07-14)En aquest treball de Fi de Màster, el que es pretén és realitzar una programació didàctica de l’assignatura d’Educació plàstica i visual i audiovisual, dirigida als alumnes de 3° de la E.S.O, de l’institut de Jaume I ... -
Aprenentatge basat en la participació activa
Universitat Jaume I (2014-07-22)Aquest Treball Final de Màster conté la investigació realitzada durant la meva estada a l’IES Bovalar de Castelló de la Plana, en el qual s’ha implementat la unitat didàctica “Els ésservs vius més senzills” als alumnes de ... -
Aprenentatge basat en metodologies més actives
Universitat Jaume I (2018)El Treball Final de Màster que es presenta en aquest document pertany a la Modalitat 1. Millora educativa d'acord amb la Normativa General de TFM de la Universitat Jaume I. Aquest treball s'ha dut a terme durant el període ... -
L'aprenentatge basat en problemes. Una aplicació pràctica a la formació professional
Universitat Jaume I (2015-11-27)Aquest treball Final de Master pertany a la modalitat de millora educativa basant-se en la pràctica docent i la investigació realitzada durant el període del pràcticum. Aquesta modalitat de treball basat en la ... -
Aprenentatge basat en projectes en la Informàtica
Universitat Jaume I (2015-11-19)Aquest Treball de Fi de Màster es basa en la pràctica docent i la investigació realitzades durant el Pràcticum realitzat a l’IES Penyagolosa durant el curs 2014-2015 i es centra en l’àmbit de millora educativa. Aquest ... -
Aprenentatge col·laboratiu per despertar la motivació
Universitat Jaume I (2016-07-19) -
Aprenentatge cooperatiu en classe de Tecnologia
Universitat Jaume I (2017-07-20)El present Treball Final de Màster pertany a la modalitat de millora educativa dins del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, ... -
Aprenentatge coopertiu: metodologia participativa a les aules de Formació Professional
Universitat Jaume I (2019-07-24)Aquest treball fi de màster presenta per una banda, l’estudi i anàlisi de l’Aprenentatge Cooperatiu a les aules a través de la literatura, seguint documents bibliogràfics que ens detallen els resultats d’aquest mètode ... -
Aproximació al curriculum per a les matemàtiques en : Els Ports, Alt Maestrat Baix Maestrat i Plana Alta
Universitat Jaume I (2015)Per currículum de matemàtiques entenem el pla de formació en matemàtiques per als nens, joves i adults d'un país, que té lloc en el Sistema Educatiu on la posada en pràctica correspon a professors i especialistes, i del ... -
L'arqueologia també fa Història. L'ús de l'arqueologia i el patrimoni arqueològic com a una eina didàctica als centres de secundària de Borriana (Castelló)
Universitat Jaume I (2014-11-24)El present treball és el resultat d’una investigació educativa amb la que pretenem demostrar quina és la importància que té l’arqueologia emprada com a una eina didàctica en la matèria d’Història en l’Educació Secundària ...