Listar TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes por idioma "cat"
-
Assaig periodístic i tipologies textuals: una programació integrada de llengua i literatura
Universitat Jaume I (2022-07-12)El present Treball Final de Màster (TFM) descriu, de manera detallada, el disseny i el plantejament d’una proposta didàctica aplicada al nivell de 1r Batxillerat. S’ha comprovat que els continguts de llengua i literatura ... -
Atenció a la diversitat: programa d'enriquiment curricular de Tecnologia en Batxillerat
Universitat Jaume I (2013-11)Aquest document representa el Treball Fi de Màster (TFM) del Màster en Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, especialitat en Tecnologia i Informàtica, en el que s’ha elaborat un Programa d’Enriquiment Curricular ... -
Les Avantguardes artístiques: Material didàctic per a l’ensenyament de la Història de l’Art en 2º de Batxiller
Universitat Jaume I (2018)En el següent treball he tractat de proposar una nova forma d’impartir les classes en l'assignatura d'Història de l’Art de segon de Batxillerat. Tot i que cal tenir en conter que el curs porta a la presentació de les ... -
Àlgebra per a invidents
Universitat Jaume I (2017-07-20)Aquest document és el treball final de màster del Màster en Professor/a d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat de Matemàtiques. Ací tractarem la ... -
Caminant cap a una ciutadania democràtica Una proposta històrica-formativa
Universitat Jaume I (2020-06-18)A continuació es presenta un TFM que es correspon amb la modalitat 3, és a dir Planificació i/o Programació curricular. En ell s’ha elaborat un document específic de planificació, desenvolupament i avaluació d’una proposta ... -
Canvi en el paradigma dels deures
Universitat Jaume I (2015-11-23)Aquest TFM (Treball Final de Màster) està dedicat a la realització d’un projecte d’innovació educativa a través de la metodologia anomenada investigació-acció i que s’aplica a l’àmbit dels deures en l’assignatura de Física ... -
Cinema didàctic: la potencialitat educativa del mitjà cinematogràfic al servei de la disciplina històrica
Universitat Jaume I (2016-07-19) -
Com facilitar l’aprenentatge de la Física i Química
Universitat Jaume I (2018-07-17)Aquest Treball Final de Màster (TFM) pertany a la modalitat de millora educativa seguint la normativa de la Universitat Jaume I per al Màster Universitari en Professor d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, ... -
Com fomentar l’interès per la Física i Química?
Universitat Jaume I (2017-07-17)Aquest treball final de màster (TFM), d’acord amb la normativa del Màster Universitari en Professor d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, pertany a la modalitat ... -
Com impartir una Unitat Didàctica per augmentar l’atenció, l’interès i la participació de l’alumnat a les classes?
Universitat Jaume I (2015-07-20)El Treball Fi de Màster (TFM) desenvolupat correspon a la modalitat 1 de la normativa de TFM de la Universitat Jaume I titulada “Millora Educativa”. Aquesta proposta de millora va dirigida als alumnes de l’assignatura ... -
Com podem saber l'edat d'una mòmia? Una tasca per a participar, entretindre's i aprendre
Universitat Jaume I (2014-07-22)En el present Treball Final de Màster es pretén fer una millora educativa sobre com s’imparteixen les classes de ciències. Per a aconseguir aquest objectiu s’ha plantejat una Tasca amb dues activitats. La implementació ... -
Competències, humanitats i segle XXI: aplicació a “Ciències Socials, Història” per a una formació ciutadana integral
Universitat Jaume I (2016-07-18)Dins de la Modalitat de «Millora educativa», el present Treball Fi de Màster pretén, a més de mostrar l’adquisició dels coneixements i objectius propis del Màster de Professorat de Secundària, projectar aquests coneixements ... -
Comprensió dels continguts de Física i Química: l’ús d'estratègies didàctiques de participació activa per a evitar l'aprenentatge memorístic
Universitat Jaume I (2015-07-17)El següent treball pertany a la modalitat de millora educativa d’acord amb la normativa dels treballs finals de màster de la Universitat Jaume I; per al Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria ... -
Coneixent els nostres orígens. Programació didàctica 1r d’ESO: Ciències Socials
Universitat Jaume I (2019-07-16)El Treball de Final de Màster que es desenvolupa a continuació, és una programació didàctica (Modalitat 3) per a l’assignatura de Ciències Socials de primer d'ESO. En aquest, es desenvoluparan les quatre unitats didàctiques ... -
Creació artística a l’aula de secundària a través de la conscienciació ambiental
Universitat Jaume I (2020-07-14)En aquest projecte es desenvolupa un Treball de Final de “Màster de Professor/a d’Educació Secundària i Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes”, dins de l’especialitat d’Arts Plàstiques. ... -
Creació i publicació de continguts digitals programació curricular
Universitat Jaume I (2018)Este Treball Final de Màster (TFM) es correspon amb la modalitat de Programació Curricular, i ha estat elaborat emmarcat dins el context socioeducatiu del centre on vaig fer les pràctiques, l'IES Almenara. Concretament ... -
La crisi geomètrica a les matemàtiques de l'ESO
Universitat Jaume I (2016-11-24)Als currículums de l’Educació Secundària, en quant a l’assignatura de matemàtiques respecta, la part dedicada a la Geometria ha perdut molt de pes. A la major part de les aules, s’ha decantat cap a la part més mecànica de ... -
Deixeu els llibres i entrem al museu!
Universitat Jaume I (2015-07-20)Aquest treball duu a terme el desenvolupament d’una proposta didàctica per al Museu de Belles Arts de Castelló i reivindica la seua utilització per alumnes de 2n de batxillerat i el respectiu professorat. El material ...