Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSidro Tirado, José Juan
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributor.authorGonzález Font, Mónica
dc.date.accessioned2014-01-31T11:10:12Z
dc.date.available2014-01-31T11:10:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/81646
dc.descriptionTreball final de màster corresponent al Màster en Psicopedagogiaca_CA
dc.description.abstractEl següent treball es presenta com una investigació descriptiva en la qual s’aborda la complexitat del diagnòstic i de l’intervenció psicopedagògica en les Dificultats d’Aprenentatge (DA) d’una alumna de secundària en la seua lectura i comprensió del text. A més, indagarem en el marc teòric de les DAA en el procés lector i la comprensió de textos per establir una base d’on partir tal de posar en marxa l’acció desitjada. La finalitat d’aquest treball és és la necessitat de manifestar importància de e saber donar saber donar respostes a qualsevol trastorn o dificultat trobada en les aules actuals.ca_CA
dc.format.extent41 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectLearning Difficultiesca_CA
dc.subjectreadingca_CA
dc.subjectcomprehensionca_CA
dc.subjectpsychology interventionca_CA
dc.titleDificultats d'Aprenentatge. El procés lector i la comprensió lectora d'una alumna de 1º d'ESO escolaritzada en un institutca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem