Mostrando ítems 1-20 de 246

      Fuente
      14th International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn22 Proceedings), Valencia, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 9788409424849, (2022). [1]
      45th AEDEAN Conference: Facultad de Filosofía y Letras Universidad de Extremadura, november 16, 18 2022 Cáceres. Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos. AEDEAN, 2022. p. 164-166 [1]
      9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’23) [1]
      Alicante Journal of English Studies, 2021, no 34 [2]
      American Journal of Humanities and Social Sciences Research (AJHSSR), 2024, vol. 8, no 2 [1]
      Anuario de Letras. Lingüística y Filología, 2016, vol. 4, no 2 [1]
      Applied Pragmatics, 2022, vol. 4, no 1 [1]
      Ariadna: cultura, educación y tecnología, 2016, no. 3 [1]
      Asparkía: investigació feminista (2008) núm. 19 [1]
      Asparkía: investigació feminista, 1995 n. 5 [1]
      Asparkía: investigació feminista, 1997, n. 8 [1]
      Asparkía: investigació feminista, 1999, n. 10 [2]
      Asparkía: investigació feminista, 2003, n. 14 [1]
      Asparkía: investigació feminista. Núm.: 25 [1]
      Assessing Writing, 2024, vol. 60 [1]
      Atlantis. Journal of the Spanish Association for Anglo-American Studies, 2017, vol. 39, no. 2 [1]
      Atlantis. Journal of the Spanish Association for Anglo-American Studies, 2021, vol. 43, no 1 [1]
      Babel–AFIAL: Aspectos de Filoloxía Inglesa e Alemá, 2012, 21: 85-100 [1]
      Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 2015, vol. 8, no 3 [1]
      Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 2017, vol. 10, no 1 [1]