La influencia de los públicos en la estrategia de comunicación: Campañas de comunicación del sector cerámico 2004
comunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/78886
REVISTESMetadades
Títol
La influencia de los públicos en la estrategia de comunicación: Campañas de comunicación del sector cerámico 2004Data de publicació
2004Editor
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleParaules clau / Matèries
Descripció
Decenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2004-2005)
Publicat a
Fòrum de recerca nº 10,2004-2005Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- COM_Articles [824]
- Fòrum de recerca 10/ 2004-2005 [52]