Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarcia-Molina, Irene
dc.date.accessioned2013-12-03T15:27:40Z
dc.date.available2013-12-03T15:27:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationGarcia Molina, Irene.L’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume I .Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.815-828ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/77011
dc.descriptionXVII Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)ca_CA
dc.description.abstractL’objectiu d’aquesta investigació és conèixer la percepció que tenen sobre l’orientació els alumnes amb discapacitat de la Universitat Jaume I (UJI). Aquest treball, parteix d’un treball previ realitzat en el 2011 per varies estudiants entre qui es troba l’autora d’aquest estudi actual). En el primer, es va realitzar un primer anàlisi, enfocant les dades recollides en quatre tipus de població: alumnes amb discapacitat, professors, companys d’alumnes amb discapacitat i personal d’administració i serveis. Es tracta d’un disseny de tipus descriptiu, que utilitza el mètode d’enquesta i com a instrument el qüestionari, realitzat per les integrants del primer estudi. A més, també s’hi afegeixen dades per mitjà de l’entrevista a un subjecte amb discapacitat, que dóna una visió més concreta sobre el tema a analitzar. Els resultats, semblen indicar que la majoria dels estudiants amb discapacitat han rebut Orientació Escolar i opinen que aquesta els ha servit per prendre decisions futures; destaca l’orientació Informativa i d’Assessorament, i aquella rebuda al Batxillerat; a més, destaca que la meitat d’aquests ha buscat orientació fora del Centre Escolar. Pel que fa a les respostes qualitatives, denoten aquest últim ítem i resolen dubtes entorn a les respostes dicotòmiques del qüestionari.ca_CA
dc.format.extent14 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 17,2012ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectPhilosophieca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectHistoireca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectCiències de la comunicacióca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectSciences de la Communicationca_CA
dc.subjectCiencias de la comunicaciónca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectPhilologieca_CA
dc.subjectPhilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjectTraduction et interprétationca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.subjectOrientacióca_CA
dc.subjectDiscapacitatca_CA
dc.subjectAssessoramentca_CA
dc.subjectCentre de Recursos Educatius (CRE)ca_CA
dc.subjectUnitat de Suport Educatiu (USE)ca_CA
dc.titleL’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume Ica_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.50
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/