Mostrar el registro sencillo del ítem
L’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume I
dc.contributor.author | Garcia-Molina, Irene | |
dc.date.accessioned | 2013-12-03T15:27:40Z | |
dc.date.available | 2013-12-03T15:27:40Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Garcia Molina, Irene.L’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume I .Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.815-828 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/77011 | |
dc.description | XVII Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012) | ca_CA |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquesta investigació és conèixer la percepció que tenen sobre l’orientació els alumnes amb discapacitat de la Universitat Jaume I (UJI). Aquest treball, parteix d’un treball previ realitzat en el 2011 per varies estudiants entre qui es troba l’autora d’aquest estudi actual). En el primer, es va realitzar un primer anàlisi, enfocant les dades recollides en quatre tipus de població: alumnes amb discapacitat, professors, companys d’alumnes amb discapacitat i personal d’administració i serveis. Es tracta d’un disseny de tipus descriptiu, que utilitza el mètode d’enquesta i com a instrument el qüestionari, realitzat per les integrants del primer estudi. A més, també s’hi afegeixen dades per mitjà de l’entrevista a un subjecte amb discapacitat, que dóna una visió més concreta sobre el tema a analitzar. Els resultats, semblen indicar que la majoria dels estudiants amb discapacitat han rebut Orientació Escolar i opinen que aquesta els ha servit per prendre decisions futures; destaca l’orientació Informativa i d’Assessorament, i aquella rebuda al Batxillerat; a més, destaca que la meitat d’aquests ha buscat orientació fora del Centre Escolar. Pel que fa a les respostes qualitatives, denoten aquest últim ítem i resolen dubtes entorn a les respostes dicotòmiques del qüestionari. | ca_CA |
dc.format.extent | 14 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 17,2012 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Philosophie | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Histoire | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la comunicació | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Sciences de la Communication | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la comunicación | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Philologie | ca_CA |
dc.subject | Philology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | Traduction et interprétation | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.subject | Orientació | ca_CA |
dc.subject | Discapacitat | ca_CA |
dc.subject | Assessorament | ca_CA |
dc.subject | Centre de Recursos Educatius (CRE) | ca_CA |
dc.subject | Unitat de Suport Educatiu (USE) | ca_CA |
dc.title | L’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.50 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |