L’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume I
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/76326
comunitat-uji-handle4:10234/76327
REVISTESMetadades
Títol
L’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume IAutoria
Data de publicació
2012Editor
Universitat Jaume IISSN
1139-5486Cita bibliogràfica
Garcia Molina, Irene.L’orientació dels estudiants amb discapacitat de la Universitat Jaume I .Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.815-828Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleParaules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Resum
L’objectiu d’aquesta investigació és conèixer la percepció que tenen
sobre l’orientació els alumnes amb discapacitat de la Universitat Jaume I
(UJI). Aquest treball, parteix d’un treball previ realitzat en el 2011 ... [+]
L’objectiu d’aquesta investigació és conèixer la percepció que tenen
sobre l’orientació els alumnes amb discapacitat de la Universitat Jaume I
(UJI). Aquest treball, parteix d’un treball previ realitzat en el 2011 per
varies estudiants entre qui es troba l’autora d’aquest estudi actual). En el
primer, es va realitzar un primer anàlisi, enfocant les dades recollides en
quatre tipus de població: alumnes amb discapacitat, professors,
companys d’alumnes amb discapacitat i personal d’administració i
serveis.
Es tracta d’un disseny de tipus descriptiu, que utilitza el mètode
d’enquesta i com a instrument el qüestionari, realitzat per les integrants
del primer estudi. A més, també s’hi afegeixen dades per mitjà de
l’entrevista a un subjecte amb discapacitat, que dóna una visió més
concreta sobre el tema a analitzar.
Els resultats, semblen indicar que la majoria dels estudiants amb
discapacitat han rebut Orientació Escolar i opinen que aquesta els ha
servit per prendre decisions futures; destaca l’orientació Informativa i
d’Assessorament, i aquella rebuda al Batxillerat; a més, destaca que la
meitat d’aquests ha buscat orientació fora del Centre Escolar. Pel que fa a
les respostes qualitatives, denoten aquest últim ítem i resolen dubtes
entorn a les respostes dicotòmiques del qüestionari. [-]
Descripció
XVII Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)
Publicat a
Fòrum de recerca nº 17,2012Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess