Listar EDU_Capítols de llibres por autoría "01705997-6890-4981-9f09-f962007bdfc3"
Mostrando ítems 1-12 de 12
-
Al voltant de "L'acció cultura l per a la llibertat i altres escrits"
Aguilar, Consol Edicions del CREC (2011)Els textos que recull aquest llibre, com ens explica el mateix Paulo Freire (1921-1997), van ésser redactats amb la intenció de provocar una discussió, amb la intenció d'aprofundir i reflexionar. Perquè eren textos preparats, ... -
Calvina: un personaje queer transeúnte de la intertextualidad
Aguilar, Consol Horsori (2008)Carla Frabetti ganó el Premio El Barco de V apor en 2 0 0 7 con Calvina. La protagonista (¿o el protagonista?) de esta historia es un personaje queer. Desde la teoría queer el género es una construcción social; pero si ... -
Comprensió de la informació i coneixement des de la perspectiva constructivista
Aguilar, Consol Universitat de València. Servei de publicacions (1994)Per realitzar una aproximació costructivista a ña didàctica de la llengua, considerem que la nostra opció curricualr ha d'anar unida a la perspectiva de l'opció crítica, on el currículum s'entén com una construcció històrica ... -
Currículum oculto: textos e imágenes
Aguilar, Consol Fondo Social Europeo (2000)In 1995, Leo van Lier reminded us that it is necessary to help students to improve themselves and to improve the world they live in by means of a critical and expressive use of language both in thinking and in action. ... -
Didàctica de la llengua i ideologia
Aguilar, Consol Universitat de València. Servei de publicacions (1999)L'objecte central de la Didàctica de la Llengua, segons Camps (1993), és l'espai d'interacció entre pràctiques pedagògiques i processos d'aprenentatge d'una materia específica que és la llengua. I defensa que el punt de ... -
Gènere i formació d´identitats en la formació inicial de mestres de LIJ
Aguilar, Consol Universitat Jaume I (2015)La comunicació presenta un projecte d’innovació educativa lligat a lʼactivitat docent de grau. Des del protagonisme de lʼestudiantat de formació inicial en mestre/a sʼha dut a terme una formació i sensibilització en ... -
Género y el diario de la tertulia literaria dialógica de San Agustín
Aguilar, Consol; Traver-Martí, Joan Andrés; Martí-Puig, Manuel Universitat de Valencia. Servei de Publicacions (2008) -
La investigació-acció en l´educació intercultural: apunts i recursos bibliogràfics
Aguilar, Consol Universitat Jaume I (2003)The work project presented here was carried out by students of the subject entitled “Didactics of Catalan”, which they studied in their 3rd year of teacher training at the UJI in Castellón (Spain). The project was based ... -
El poder de educar y de educarnos: una conversación en curso
MacLaren, Peter; Martínez Olivé, Alba; Rivas Flores, José Ignacio; Corella, Iolanda; Castelló, Rafael; Oliva, José Francisco; Cucarella, Lucía; Monferrer Ferrando, Dolors; Leal, David; Aguilar, Consol; Laborda, José Luis; Molina, Amparo; Martí, Manel; Carbonell, Eva; Miralles, Cristina; Nadal, Maria; Vidal, Maria Esther; Such, Encarna; Vila, Vicent; Balaguer, María José; Català, Eduardo; Grau, Mila; Aparicio, Isabel; Borox, Paqui; Pallarés, Carlos; Picher Richart, María José; Múrcia, Pascual; Aparicio Guadas, Pep Edicions del CREC (2010)Hablo en el artículo de la colonización. Muchos de mis es- tudiantes son sudamericanos y muchos son indígenas y rechazan lo español por su odio a los conquistadores. Especialmente en EEUU, ahora hay un énfasis por el ... -
Proyectos de trabajo inclusivos e interculturales: una aventura apasionante
Moliner Garcia, Odet; Aguilar, Consol; Sales Ciges, Auxiliadora Universitat de València (2004)La Atención a la Diversidad nos implica a todos y a todos nos compromete. Esto quiere decir que la pluralidad de modelos culturales, la heterogeneidad de cualquier grupo humano, la libertad para defmir y desarrollar nuestra ... -
La tertulia literaria dialógica de LIJ y la alfabetización digital
Aguilar, Consol Institut de Ciències de l’Educació. Universitat de Barcelona (2012-07)The article tries to share an experience, reaching critical theory and dialogic learning, linking theory and practice in order to match learning and the formation of a critical citizenry. Dialogic reading proposes the ... -
Els últims 25 anys d´educació
Aguilar, Consol Fundación Dávalos-Fletcher (2015)