Buscar
El repte de l’ensenyament de la literatura espanyola al Brasil: algunes propostes per a docents dedicats
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2017)
En aquest text pretenem acostar-nos a la situació actual de l’ensenyament de la llengua i
de la literatura espanyola al Brasil. Posarem especial atenció a l’ensenyament de la literatura
espanyola, i presentarem algunes ...
Pròleg
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2017)
col·laboració amb la Universitat Jaume I. Després de parlar d’arquitectura i de medicina
en els números anteriors, ara ens centrem en la literatura com a eina d’ensenyament. La
perspectiva escollida per acotar aquest ...
L’ensenyament de la literatura gallega al Brasil. Aportacions per a un nou enfocament
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2017)
L’objectiu d’aquest article és mostrar una proposta preliminar d’enfocament alternatiu
en l’ensenyament de la literatura gallega en el context brasiler tot partint de dues premisses: en primer lloc, la funció de la ...
Presentació
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2018)
Una visió educativa de l’esport universitari
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2018)
L’objectiu de l’article és presentar les funcions de l’esport en l’àmbit universitari, per a això dedicarem un primer apartat a revisar l’esport universitari basant-nos en els aspectes més rellevants de la seua última ...
L’esport en les diferents etapes educatives. Anàlisi i propostes per a la millora de la praxi
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2018)
Les curses de muntanya als instituts de les terres de l’Ebre
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2018)
El projecte “Les curses per muntanya als instituts de les terres de l’Ebre” (CMITE) aprofita les curses per muntanya com a eina didàctica a instituts de secundària del sud de la província de Tarragona (terres de l’Ebre). ...
Pròleg
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2018)
Desmitificant el treball de força amb xiquets i adolescents
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2018)
L’activitat física i l’esport estan sotmesos actualment a una anàlisi detallada i contínua. Entre els elements qüestionats, hi ha el treball de força, sobretot amb els infants. La força és una qualitat lligada al moviment ...
Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula
(Agrupació Borrianenca de Cultura, 2018)
La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents ...