Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAguilar, Consol
dc.contributor.authorArroyo, Alayn
dc.contributor.authorCremades, Irene
dc.contributor.authorMejías, Marta
dc.contributor.authorRoig, Guillermo
dc.contributor.authorTorrego Egido, Luis
dc.date.accessioned2012-05-19T18:37:20Z
dc.date.available2012-05-19T18:37:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationQuaderns d'educació contínua (2011), núm. 24, 133-154ca_CA
dc.identifier.issn1575-9016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/38081
dc.description.abstractL’aula virtual és l’entorn virtual d’ensenyament/aprenentatge de la Universitat Jaume I (UJI). Dóna suport complementari a les classes presencials. Es basa en el programari lliure Moodle i està integrada a la base de dades de gestió acadèmica de l’UJI. El moodle ajuda el professorat a crear comunitats virtuals d’aprenentatge cooperatiu i complementa l’entorn presencial (Margelí-Muria, 2008). A través dels diaris dialògics, penjats cada dia a l’aula i oberts a qualsevol visitant que volgués compartir-la, hem reflexionat sobre la nostra pràctica en les classes presencials i reformulat des de la teoria des de quatre punts bàsics units a l’aprenentatge dialògic: la reflexió sobre l’acció i la discussió entre grups d’iguals, la igualtat des de la diversitat, el treball cooperatiu i solidari i la inclusió d’altres veus i col•lectius que treballen des d’una concepció radical de la democràciaca_CA
dc.description.abstractThe virtual classroom is the virtual teaching/learning environment of the Universitat Jaume I (UJI) and provides complementary support to the face-to-face classes. It is based on the freeware application Moodle and is integrated within the academic management database of the UJI. Moodle helps teachers create virtual cooperative learning communities and complements the in-person environment (Margelí-Muria, 2008). Through dialogic diaries, which are posted every day in the classroom and are open to any visitor who wants to share them, we have reflected on our practice in the face-to-face classes and reformulated it based on the theory of four basic points linked with dialogic learning, i.e. reflection on action and discussion among peer groups; equality based on diversity; work based on cooperation and solidarity; and the inclusion of other voices and collective groups that approach their work from a radical conception of democracy.
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherCentre de Recursos i Educació Contínua (Xàtiva)ca_CA
dc.rights© Centre de Recursos i Educació Contínua (Xàtiva)ca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/*
dc.subjectAula virtualca_CA
dc.subjectUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectDiaris dialògicsca_CA
dc.subjectEnsenyament/aprenentatge virtualca_CA
dc.subjectVirtual classroom
dc.subjectDialogic diaries
dc.subjectVirtual teaching/learning
dc.subject.lcshPreschool teachers--Weblogsca_CA
dc.subject.lcshElementary school teachers--Weblogsca_CA
dc.subject.lcshWeb-based instructionca_CA
dc.subject.otherMestres d'educació infantil--Blocsca_CA
dc.subject.otherMestres--Blocsca_CA
dc.subject.otherEnsenyament virtualca_CA
dc.titleEl barret de copa alta on tot és possible: una experiència de diaris dialògics en l’aula virtual en la formació de mestresca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www.crec.info/#/portfolio-02-00ca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem