La tecnología de la fotografía aplicada a la imagen publicitaria: el ejemplo del automóvil
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/34784/JOS%c3%89_MANUEL_SUSPERREGUI.pdf.jpg?sequence=8&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8013
comunitat-uji-handle3:10234/34195
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadades
Títol
La tecnología de la fotografía aplicada a la imagen publicitaria: el ejemplo del automóvilAutoria
Data de publicació
2005Editor
Publicacions de la Universitat Jaume IISBN
8480215224Cita bibliogràfica
El análisis de la imagen fotográfica. Actas del I Congreso Internacional de Teoría y Técnica de los Medios Audiovisuales. Universitat Jaume I, Castellón octubre 2004. Castellón: Publicacions de la Universitat Jaume I. p. 746-759El análisis de la imagen fotográfica. Actas del I Congreso Internacional de Teoría y Técnica de los Medios Audiovisuales. Universitat Jaume I, Castellón octubre 2004. Castellón: Publicacions de la Universitat Jaume I.
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleParaules clau / Matèries
Descripció
Ponencias presentadas al Primer Congreso de de Teoría y Técnica de los medios audiovisuales. Universitat Jaume I, Castellón 13 y 15 de octubre de 2004.
Drets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: