La construcció de la igualtat a través dels mitjans de comunicació: aproximacions per a un desenvolupament pedagògic
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8013
comunitat-uji-handle3:10234/8014
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
La construcció de la igualtat a través dels mitjans de comunicació: aproximacions per a un desenvolupament pedagògicDate
2009Publisher
Diputació de València. Centre de Recursos i Educación ContínuaISSN
1575-9016Bibliographic citation
GÁMEZ FUENTES, María José; RIVAS MACHOTA, Ana María. La construcció de la igualtat a través dels mitjans de comunicació: aproximacions per a un desenvolupament pedagògic. Quaderns d’educació contínua, 2009, n. 20, p. 5-12Type
info:eu-repo/semantics/articleVersion
info:eu-repo/semantics/publishedVersionSubject
Abstract
En el marc de l’educació des de la perspectiva de gènere el present text aborda la construcció social del gènere en relats populars i mediàtics com un factor imprescindible que s’ha de tenir en compte en l’aprenentatge ... [+]
En el marc de l’educació des de la perspectiva de gènere el present text aborda la construcció social del gènere en relats populars i mediàtics com un factor imprescindible que s’ha de tenir en compte en l’aprenentatge de les relacions de gènere. Proposem, en aquest sentit, una aproximació al concep- te d’«apoderament» femení a través de la cultura visual com a eina pedagògi- ca que possibilite nous plantejaments i enfocaments [-]
Within the framework of education from a gender perspective, this text addresses the social construction of gender in popular and media accounts as a necessary factor to be considered in the learning of gender relations. ... [+]
Within the framework of education from a gender perspective, this text addresses the social construction of gender in popular and media accounts as a necessary factor to be considered in the learning of gender relations. We propose, in this regard, an approach to the concept of empowerment of women through the visual culture as a teaching tool that enables new ideas and approaches. [-]
Is part of
Quaderns d’educació contínua, 2009, n. 20Rights
© Diputació de València. Centre de Recursos i Educación Contínua
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
- COM_Articles [808]