Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCasero-Ripolles, Andreu
dc.date.accessioned2011-05-30T11:42:07Z
dc.date.available2011-05-30T11:42:07Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationCASERO-RIPOLLES, Andreu. El website com a instrument comunicatiu a les eleccions autonòmiques valencianes de 2007. Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, 2009, n. 38
dc.identifier.issn0211-2175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/22732
dc.description.abstractThe role of Internet and information and communication technologies (ICT) is increasing on the current stage of political communication. In this sense, this paper intends to carry out an approach to the analysis of the online strategies of communication displayed by different political parties during the electoral campaign period. In order to do it, their websites, as a new emergent instrument in their communicative activity, will be taken as object of study. The empirical analysis will be focused on the regional elections of 2007 in the Autonomous Community of Valencia? By taking their websites as a unit of analysis and applying a content analysis technique, it is intended to reveal the basic characteristics of communicative models adopted. It also attempts to describe the functions that are attributed to the websites, according to the main political parties that are standing for election during the campaign. The results suggest a predominance of online information management to the detriment of the creation of electronic channels that encourage citizen participation
dc.description.abstractEl paper d’Internet i les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) resulta creixent a l’escenari actual de la comunicació política. En aquest sentit, aquest article pretén fer una primera aproximació a l’anàlisi de les estratègies de comunicació en línia dels diferents partits polítics desplegades durant el període de campanya electoral. Per això, es prenen com objecte d’estudi les eleccions autonòmiques del maig de 2007 a la Comunitat Valenciana. A partir de l’adopció del website com a unitat d’anàlisi i mitjançant l’aplicació de tècniques d’anàlisi de contingut, es pretén revelar les característiques bàsiques dels models comunicatius adoptats i les funcions atribuïdes als llocs web per part de les principals formacions polítiques que concorren a les urnes durant la campanya. Els resultats suggereixen un predomini de la gestió de la informació en línia en detriment de la creació de canals electrònics que fomentin la participació ciutadana
dc.format.extent20 p.
dc.language.isocat
dc.publisherUniversitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions
dc.relation.isPartOfAnàlisi : quaderns de comunicació i cultura, 2009, n. 38, p. 35-54
dc.rights© Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/*
dc.source.urihttp://ddd.uab.cat/record/51391?ln=es
dc.subjectElectoral campaign
dc.subjectInternet
dc.subjectInformation and communication technologies (ICT)
dc.subjectPolitical communication
dc.subjectWebsite
dc.subjectCampanya electoral
dc.subjectTecnologies de la informació i la comunicació (TIC
dc.subjectComunicació política
dc.subject.lcshValencia (Spain : Region). Corts--Elections, 1977--Computer network resources
dc.subject.lcshCommunication in politics—Spain—Valencia (Region)--Computer network resources
dc.subject.otherPaís Valencià. Corts-- Eleccions, 1977 --Recursos electrònics en xarxa
dc.subject.otherComunicació en la política--País Valencià--Recursos electrònics en xarxa
dc.titleEl website com a instrument comunicatiu a les eleccions autonòmiques valencianes de 2007
dc.title.alternativeThe Website as a communicative instrument in the 2007 Valencia Regional elections
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem