Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartí-Puig, Manuel
dc.date.accessioned2011-05-09T09:56:37Z
dc.date.available2011-05-09T09:56:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationMARTÍ-PUIG, Manuel. De l'educació permanent a la formació dels docents passant per l'educació d'adults. Quaderns d'Educació Contínua, 2008, vol. 19, p. 103-109
dc.identifier.issn1575-9016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/22123
dc.description.abstractEn el moment actual estem vivent en una societat globalitzada, que ha fet que les polítiques i les institucions tradicionals no donen resposta a les necessitats actuals. La nova societat del coneixement presenta beneficis: majors oportunitats de treball, comunicació, etc.; però també té riscs com a conseqüència de l’augment de les desigualtats i l’exclusió social. La Unió Europea, entén que l’aprenentatge permanent és l’element clau de l’estratègia per a convertir la societat i l’economia del vell continent, Europa, en una de les més competitives basada en el coneixement. Estan tant segurs d’aquest plantejament que en juny de 2000, el Consell europeu celebrat a Feira, va invitar a tots els Estats membres, al Consell i a la Comissió, a que definiren estratègies i mesures pràctiques per a fomentar l’educació permanent per a tots; reafirmant-se en el Consell europeu d’Estocolm de març de 2001.
dc.format.extent6 p.
dc.language.isocat
dc.publisherDiputació de València. Centre de Recursos i Educació Contínua
dc.relation.isPartOfQuaderns d'Educació Contínua, 2008, vol. 19
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectAdult education
dc.subjectContinuing education
dc.subjectEducació permanent
dc.subjectEducació d'adults
dc.titleDe l'educació permanent a la formació dels docents passant per l'educació d'adults
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem